Gå til innhold

Tusen takk til fantastiske venninner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har Seier og Glede gått 2 timer på tur med Ulv!!!! Det er en rolig og fornøyd hund som koser seg sammen med oss ikveld. Fantastisk!!!!

Tusen takk!

Og så kom min kjære Gummis innom i kveld. Og hun hadde med en hel bærepose med gravidetøy... Og absolutt alt kunne brukes!!!

Nå har jeg flere par med bukser, kjoler, skjørt og topper... Nå må jeg nesten bare vokse litt...så kan jeg begynne å bruke klærne!

Tusen hjertelig takk Gummis! Du er en sann og god venn! Jeg er superpriveligert som har venner som stiller slik opp...

Phantom-mannen er rent rørt over omsorgen alle viser et slitent phantom... *smiler* Så han vil gjerne takke han også!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og vi koser oss i selskap med Ulven din!

Hun er bare så skjønn og livlig. LilleM fikk et stort kyss av henne i dag, og han lo av hjertens lyst. Var så vidt jeg fikk ham til å sove, for han var så glad for å titte på dette livlige vesenet som gikk ved siden av ham.

Den lille Dachsen min synes jo ikke over vogna, så han ser ikke den vralte rundt ham..

Vi gleder oss allerede til Onsdag!

Skrevet

Hei, hei, snappet nettopp opp at du er GRAVID!!! Selv om dette tydeligvis nå er "yesterday's news", så vil jeg si MASSE GRATULERER!!!

Og - du virker som en person som alltid stiller opp for andre, og da får man jo gode venner som stiller opp tilbake:-) Så dette viser mye om deg, vil jeg nå si (selv om jeg ikke kjenner deg så veldig godt).

Lykke, lykke, lykke til med det lille mirakelet som vokser til!!!

KLem

Skrevet

What goes around - comes around:-))

Hipp hurra for gode venninner - det er gull verdt:-))

Skrevet

Attpåklatten har rett (som vanlig, he he)!

Bare ta imot og si tusen takk! Fordi du fortjener det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...