Gå til innhold

HELVETE DÅ EG BOR HER EG OG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo har besøk av noen venner og de sitter i stuen og spiller rollespill og jeg får faen ikke spille lav musikk her borte med dataen en gang.. aaaaaaaaaaaaaarhhhhh så nå må jeg sitte og høre på det der zombie pjattet... eg spyyyr!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. hadde satt på musikken på full guffe jeg.. bare på purr f:P

Skrevet

Sånn går det når man formerer seg med en nerd!

Bare vent til alle de 14 barna deres også skal være med på rollespill. Da må du kanskje bygge deg ett lite krypinn i hagen eller noe?

Har nemmelig hørt at slike rollespillfyrer nekter å bruke prevensjon, siden de ikke gjør det i zoombieland, og som alle vet gjelder det jo å leve seg inn i rollen!

Huff, jeg har dårlig humor i kveld!

*men klemmer til deg*

Skrevet

Det er vel ikke tilfeldigvis wow de spiller vel? samboeren er noe av samma ulla som din:/ samler kompiser og fyller stua med data. heldigvis ikke så mye nå som før da

Skrevet

HAHAHA!!!! hehe sambo er egentlig ikke nerd, men han syns akkurat det der rollespillgreiene er litt kjekt siden han har gjort det siden han var liten.. men fyyyflate da!!! sitter og snakker om at de må trekke sverdet for en eller annen dame går rundt som en udød... hehehe... åååååååååååååh!!! skyt meg!!!han prøvde faktisk å gå på det der reigncon eller hvadetnåvar men han måtte bare gå der ifra for det var så mange tullinger der som sprang rundt i kostyme med pil og bue og sverd..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...