Gå til innhold

Dere som er fadder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fadder til et familiemedlem. Fadderbarnet mitt får selvagt en julegave av meg - det gjør også hennes søster - vi er jo alle i familie.

Men det jeg lurer på......Bør jeg kjøpe noe ekstra til fadderbarnet? Skal hennes gave være dyrere?

Nå har det å være fadder ikke noe med gaver å gjøre, men gir man ikke litt ekstra til fadderbarna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vant til å gi litt ekstra, ja. Men; vi har en sparekonto til vårt fadderbarn nr 1, og har sagt at vi derfor gir likt ellers :)

Skrevet

Vi gir ikke noe ekstra til fadderbarna våre, men det er sikkert forskjellig fra familie til familie det også..;)

Skrevet

JEG har alltid fått litt dyrere/finere ting fra min faddertante..Og får gave forsatt i en alder av 41.......

Gir gave til mine fadderbarn i en prisklasse samme som til min manns nieser/nevøer... Hans yngste niese, som han også er fadder på, får litt mer.... Jeg har ikke "biologiske" fadderbarn... Men de får da gave fra en "ekstra" person = ikke familie= meg.. Mange har jo bare familie til faddere...

Skrevet

Gir ekstra, men er mer forsiktig om det er et tantebarn som har søsken. Fordelen med faddernevøen min er broren har en fadder som også tar litt i. Ikke alltid med dyre gaver, men spesielle gaver.

I år får de to nevøene mine det samme, men han vi er fadder får en "date" også. Vi skal på en familieforestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...