Gå til innhold

Kviser...blir det gutt eller jente da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gutt fra før men hadde ingen problem med kviser da.. utenom svangerskap har jeg heller ikke problem med det...

noen som vet eller har hørt om dette har noe med om man får jente???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om det er noen sammenheng;) har egentlig aldri hørt noe om det heller, men en venninne av meg fikk perfekt hud da hun gikk gravid med sin sønn! Jeg derimot venter jente og har masse, store og vonde kviser "all over" om jeg ikke behandler huden min hver dag...

Skrevet

jeg har eb gutt på 4 år fra før, og venter en gutt nå også.. Første svangerskap å ellers har jeg ikke kviser, men denne gangen er det helt sykt med kviser... i ansiktet,brystet,ryggen osv...

Skrevet

har hørt at hvis du venter jente så tar hu skjønnheten til moren under svangerskapet, du ser mer fresh ut når du venter gutt, så kanskje..

Skrevet

Da jeg var gravid med datteren min fikk jeg MASSE kviser på ryggen..så helt fælt ut. Denne gangen vet vi ikke kjønnet (uke 24 nå), men har ikke vært noe plaget med kviser heldigvis..

Så blir spennende å se hva det blir da:)

Skrevet

Jeg har alltid vært plaget med kviser i ansiktet, men etter jeg ble gravid så forsvant kvisene og arrene også. Jeg venter jente.

Skrevet

Har man kviser og blir rødflammete og hoven eller legger mye på seg i ansiktet blir det jente.

Er man helt fin i huden og ikke noe plager og kanskje føler seg mer lekker enn til vanlig er det gutt.

Stemmer på de fleste dette her....

Skrevet

i mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen kviser og fikk da en jente...denne gangen gar jeg hatt maaange og det blir en gutt!!

Skrevet

Jeg fikk jente første gangen. Men heddde ikke noe problem med kviser da. Har egentlig adrig hatt det. Men denne gangen har jeg fått mye kviser, så nå gjenstår det bare å se hvilket kjønn det blir.

Skrevet

JEG HAR HØRT AT: hvis man sliter med mye hormoner, kviser, kvalme osv. så er det en liten pike, dette pga denne jenta skal også få kvinnelige hormoner som utvikles inne i livmoren....

for meg høres det logisk ut, men det trenger jo ikke å stemme!!!!

beste er vel å bare vente å se.....=)

Skrevet

Jeg la på meg 27 kilo med gutten min, maaaaaasse vann, ansiktet var stort, kvisene poppet fram på de utroligste steder... Så...

Nå er det bedre enn sist, bare litt kviser i ansiktet og litt vann (er i uke 22), vet ikke hva det blir da:)

Skrevet

Jeg har hatt både kviser og ekstrem kvalme.. Jeg har bare gutter.Jeg tror ikke på slike ting. Bare tull. Alle mine gutter har hatt jente puls.

Svangerskap er forskjellig fra person tilo person.

Skrevet

hehe,unnskyld for jeg flirer, men en kan ikke basere seg på om det blir gutt eller jente om man har kviser i dette svangerskapet eller ikke i det neste.....

å for å si noe annet, om man er kvalm eller ikke helder har ikke noe med om man får gutt eller jente.....

HORMONER folkens,kanskje det er det som har noe med om man er mer kvalm enn andre om mann får kviser...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...