Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er ferdi å amme. Hvordan ble puppene etterpå? Er hvordan de ser ut når de er helt tømte for melk (altså mens man ammer) en indikasjon på hvordan de blir etterpå?

Skremmende fremtidsutsikter i så fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir enda værre hehe :) desverre, men mine ble hvertfall det..

Jeg hadde akkurat sånne pupper jeg ville ha før amming, nå er de helt grusomme, hengete og fæle, mistet helt piffen hehe..

Når jeg er ferdig med å lage søsken til Natalie så skal det bli nye pupper på mor:)

Skrevet

Nå er ikke jeg ferdig med barn, men etter å være ferdig med å amme førstemann er puppene mine akkurat som før, bare med strekkmerker på.

Skrevet

De har mistet litt "piffen" ja.. hehe..

Skrevet

Værre enn når de er tomme ja! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men før så var jo fyllet i hele puppen, og det og huden holdt de litt oppe. Nå henger fyllet som kjøttfarse nederst i puppen, og mange cm med puppe-hud øverst, er derfor fyll-løs. Så man kan nesten rulle de opp! ;o) Hehe... Bruk gode bh'er!

Skrevet

Haha, Adalis forklarte bra! Før var liksom puppene like fulle over som under, nå er de flate over og alt fyll henger i bunnen, prøv å putt en klementin i en av sokkene til mannen din, da får du se resultatet hehe ;)

Kommer kanskje litt ann på hvor mange str du økte også da. Jeg gikk fra en passe c til stor e cup, nå er jeg på liten d..

Skrevet

Har en enklere forklaring, før var puppene som en halv appelsin hver (pent avrundet utover), nå ligner begge på holmenkollen.... Altså hoppet bare!

Skrevet

Grusomme med en gang man er ferdig med å amme, men mye bedre ett år etterpå. Så det blir bedre :o)

Skrevet

jeg ble litt for tynn en stund.. Og da hang de litt.. Men nå som jeg er normalvektig så er spensten kommet ganske bra tilbake og jeg er egentlig greit fornøyd.. Ikke sånn at man kan se.. ohhh myy.. hun har ammet ja.. hehe...=)

Hadde b cup før jeg ble gravid.. d/e når jeg ammet ( på det verste) og bruker b/c cup igjen nå..=)

Skrevet

Enig med Sjiraffen...

Kanskje det er noe med vannet her vi bor??

Skrevet

Ja, men det er jo sann de er når de er tomme for melk. Liksom ikke noe "fyll" øverst. Esj, jeg var så fornøyd med dem før:/

Jeg gikk fra C-cup til F-Cup! Men det var på det værste, nå er de nede i C-igjen.

Skrevet

Har ammet to gutter, og puppa er ikke så forandret. De mister litt volum og sprett.

Skrevet

Ja det er nok vannet :o)

*løper og drikker masse vann*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...