Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Selv føler jeg meg mer vel med å komme til G.U. med litt hårvekst der nede ;o) Er redd han/hun skal tro jeg har pyntet meg for anledningen.. Noen som synes det er mer behagelig å komme nyfrisert?
Mammaen til Turid Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 tror gynekologen bryr seg katten om hvordan en ser ut der nede... jeg bryr meg ihvertfall ikke om det...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde syntes det var litt flaut å komme glattbarbert i hvertfall...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Tja, jeg "pynter" meg litt. Tar bikinilinja og litt rundt der. Nyvasket osv.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tenker sånn som deg jeg også... Kommer ikke nyfrisert nei, men jeg har ikke den busken heller.
endelig vår tur i mai :) Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 fikk litt lyst til å svare her har hatt utallige underlivsundersøkelser iår ( pga icis ) .. mistet tellingen..men jeg har nå kommet glatt barbert og ny frisert de første gangene så var eg litt mer obs! på hvordan det så ut der nede.. ville liksom ikke komme helt glatt osv, men fant jo fort ut at de gløtter ikke på det engang.. de gjør bare jobben sin de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå