Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 jeg må gå med lue hele tiden når jeg er utendørs for jeg har fått så mye flass i hodebunnen att jeg ser ut som om det har snødd på meg i evigheter. i helgen var jeg til frisøren BARE for å få vasket håret. Føler ikke jeg får det rent hjemme. det kostet 340 kr bare for vask og føn, skal si de tar seg betalt. kan bli dyrt dette om jeg må fortsette slik resten av svangerskapet. noen med samme problem eller med råd?
Hvitkløver2020 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hei Løve83!! Jeg annbefaller deg å gå til frisøren å kjøpe en bra sjampo! Det du har kan vere tørr hodebunn dersom håret ikke blir fett, da trenger du en mild sjampo som gir fuktighet. Er det fett må du ha en for flass og fet hodebunn! Viktig: ikke gni hardt i hodebunnen dersom den er fet! Vask heller flere ganger! Skyld godt ut sjampo og balsam, dette er viktig! Balsam kan brukes fra midten på håret og utover, ikke inne i hodebunnen dersom den er fet... Dette ble langt, men jeg vet jo ikke om det er flass eller tørr hodebunn..(det drysser oxo masse!!) Hør med frisøren din! 340kr trenger du ikke betale, ta bare vask og dra med halv vått hår. der jeg jobber er det gratis for kunden om h#n sitter i tørreren i stede for å føne for da gjør ikke frisøren en jobb..evt!!? Lykke til:) (Jeg er frisør)
Brunetta =) Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg var kjempe plaget med dette men jeg fant ut at jeg måtte vaske håret mitt med head ande schoulders og bare en eller to ganger i uken og føne det tørt etterpå. har blitt kvitt det jeg....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 h & s er super shampoo..bruker den selvom jeg ikke har hatt eller har flass.. eneste jeg sliter med er knusktørt hår:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå