Gå til innhold

Jeg hater å være husredd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kniven er klar........................!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veeeeldig godt. Jeg ringte til og med til naboen for noen uker siden....

Skrevet

hva er det du er redd for?

Skrevet

Vet hvordan du har det. Har du opptil flere låste dører fram til soverommet? Sjekker du de dørene hundre ganger om de er låst? Jeg flyttet fra blokk og i et eldgammelt hus. Da knirker det da...men merklig nok, er ikke redd lenger nå. Men det tok tid.

Skrevet

Kjøå deg en katt eller hund hvis du har mulighet - det hjelper!

Skrevet

Hahaha, 1-0 ,o))

Skrevet

Har det helt likt! Ligger i sengen og ser for meg skumle situasjoner og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre i de ulike situasjonene... Søvn blir det ikke mye av når jeg er alene i huset!

Skrevet

Stor og farlig hund hjelper ikke! Jeg har en, men han var grunnen til at jeg ringte naboen. Han gikk bare å kikka på vinduene og bjoffa. Det skremte vettet av meg. Det var selvfølgelig ingenting.

Skrevet

Er husredd jeg og, og er mye alene. Bikkja hjelper litt, men langt i fra nok. Mine tre største skrekker er brann, innbrudd og spøkelser hehe

Skrevet

Jeg har katt.......og gammelt hus. Men jeg har jo bodd her såpass lenge at jeg kjenner alle de vante lydene. Det er når jeg hører en uvant/ny lyd at hjertet gjør krumspring. Da henter jeg kniven bare for å føle meg tryggere. Jeg skal i alle fall ha en sjans.......................helt idiotisk. Når samboeren er borte på natta, sover jeg med kniven innen rekkevidde.

Der er helt irrasjonelt. Daniel har et lite poeng i det han sier. Huset mitt er ikke akkurat et yndet mål for innbruddstyver. Hvis de ved et uhell skulle ramle inn døra ville de mest sannsynlig tro at noen har vært der før de.............hehe.

I dag hørtes det ut som noen hostet i etasjen under meg og samboeren var på trening. Nå er han heldigvis hjemme og har saumfart huset................puh! Selvfølgelig finner vi ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...