Gå til innhold

kjæresten deres...

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg lurer bare på hvordan deres kjærester oppfører seg nå i PP eller svangerskapet både tidlig eller sent.

Min han har blitt så.... påpasselig. Jeg får ikke stresse og jeg får ikke løfte tunge saker og han snakker heletiden om hvordan alt skal bli og hvordan han skal fikse alle praktiske saker, leser på internett om graviditet og PP osv.. og driver bare å PRØVER...

Han er så søt, søtere enn han var før vi bestemte at vi skulle satse 110%

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi en fra før så er vel ikke så spennende som det var første gangen, men... hehe... han var ikke særlig påpasselig da heller han.. male var vel det eneste jeg ikke fikk gjøre=)

men nå slapper han helt av i forhold til det å prøve, har vært kvalm litt på og av noen dager og da sperret han opp øynene da jeg fortalte det, men ellers er han helt som vanlig... =) tror ikke det er noen graviditet her da, bare et snev av omgangssyke... ;)

Skrevet

Jeg skulle ønske min engasjerte seg litt mer.. men tror an tenke ein del på d. Bare ikkje høgt samen me meg. An e så redde for å bli skuffa eller lei seg eller at eg ska bli d de gangene d muligens ikkje går..Men eg har sagt t an at eg e klar øve d kan ta litt tid og at me bare må kose oss og ikkje tenke på d:)

klare me d ikkje denne mnd så hb eg an klare å ikkje tenke på d neste pp...D går jo litt utover kosen og...Men me glede oss masse og ser fram t den dagen spiren sitte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...