Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Når fikk dere mensen igjen etter fødsel? Det er 7 mnd siden tulla ble født, og fikk nettopp min første mens. Er redd for å miste melken. Kan det være fare for det?
beri Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 3 mnd etter fødselen. mister ikke melken for det
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Nei man mister ikke melka ved å få mensen tilbake.. Jeg ammer også enda, fikk mensen da jenta mi var 4mnd (hun er snart 8mnd nå) men eneste forskjell er at jeg har fått lengre sykluser etter å ha fødet (for første
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Minstemann er 4 mnd og har ikke fått mensen enda, men med førstemann kom mensen da jeg sluttet helt å nattamme i 8-9mnd alderen. Ammet til han var 17 mnd. Merket ingen forskjell på melkemengden pga dette...
selma07 og engel Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk min da SElma var 3,5 mnd.. På ullevål sa de at melka får en litt annen smak når mensen kommer tilbake, og at babyen kan spise litt mindre en periode. Til den har vent seg til den nye smaken. Ammer mye enda, og Selma er 10 mnd, har ikke merket noe forskjell påmelkemengden! Så er nok ingen fare for det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå