Mamma til snart 4 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 vet det er forskjell på måren å kveld, at om kvelden så kan de ha 0,5 mer eller hvordan det var nå igjen. tulle vår ble forkjølet på torsdag, har hatt løs hoste, mye slim å masse løs snått. sorkler innimellom, nå målet jeg henne til 37,1. er det feber?
Beama Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 37,1 er ikke feber. 37,5 er vel gjennomsnittsmenneskets normale kroppstemperatur. Over 38 er feber.
mamma`n til nurk Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Tror nok ikke det er feber. Normal kroppstemperatur ligger (gjennomsnittlig) på mellom 36,5 og 37,5. Begynner det å nærme seg 38++, bør du nok høre med en lege, men før det, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 takk for svar;) hun har ligget på en 36,5 hele tiden så plutselig nå 37,1 var da jeg tenkte om det kunne være noe, men jeg har ikke brudd meg om å ringe til lege enna, var helgen hun var verst, å allmenntilsatnden er jo bra, sover ekstra mye nå da, men er kvikk når hun våkner, skal på 6 uker kontroll på onsdag å da er jo legen der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå