Gå til innhold

kvise utbrudd!!

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg dåner, har aldri vært med på verre utbrudd av kviser noen gang. Jeg bruker å få litt (1-2) når EL er på vei men disse to tok jammen med seg familie og venner denne gangen. Hadde EL forige mandag så det er vel litt tidlig med "gravid" kviser enda!?

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sliter med det samme!! har heller aldri vært noe særlig plaget med kviser, men de to siste ukene har de bare poppet frem, spes i ansiktet og på ryggen...:( jeg hadde også el forrige mandag... vet ikke om det skyldes graviditet eller hva... når skal du teste? jeg skal teste 10.desember...

Skrevet

Jeg har også ansiktet og skuldrene, døds irriterende!!jeg skal teste 13 desember.. VI får håpe at disse kvisene er ett godt tegn for oss begge:)

Har du prøvd lenge foresten?

Skrevet

vi er i 3pp, så blir tredje gang vi tester nå...

dere da?

ja, vi får håpe det er et godt tegn:) jeg er vanvittig plaget med halsbrann også denne gangen da... men prøver liksom å ikke håpe for mye...

Skrevet

Ja jeg er ute av tellinga på PP jeg slutta med pillen i fjor i november. Da satsa vi skikkelig, så gikk det litt nedover når vi ikke fikk noen positive resultater. Så bestemte vi oss får å satse på igjen i september. Men vi har hoppa i høyet som vandlig uten pille de mnd i mellom.

Men det er vel ca 3 PP som vi gjør alt vi kan på:)

Skrevet

vi får håpe at vi er heldige begge to:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...