Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Herre, du var kjapp! :-O Hehehe:) Duu, jeg vil starte butikk;P Hadde du noen erfaring? Har du økonomi utdannelse? Kan du fortelle litt om hvordan du gikk frem? Hvis du gidder da såklart, har søkt litt på nettet, men det er så dårlig med informasjon. Du hadde vært en engel:))
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 hehehehe bare flaks at den lå på toppen når jeg klikket meg inn:) hmmm hvor skal man begynne. Jeg er utdannet eiendomsmegler og har da kun 1 år med økonomi. Har i mange år jobbet med salg og markedsføring, men aldri drevet butikk før. Det kan være lurt å starte med en forretningsplan. Har du tenkt på det?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 Forretningsplan, jada. Neida så.... ;P Neida, vet du hva,jeg har ikkke tenkt noe i det hele tatt! Jeg bare vet at det er marked her i byen,og har lyst til å prøve noe nytt. Eller,vi er to da, hihi:) Har bare skrevet et lite innlegg om det her i kveld, aner ikke hvordan vi skal gå frem engang, eller hva vi må "ha med"!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 ja sikkert ikke dumt:) kan gi deg tips om en norsk dame senere må bare finne igjen navnet i rotet mitt. Du må jo finne leverandører. Så må du finne ut hva det koster å leie et egnet lokale. Sette opp et budsjett uten mva. Markedsplan er også lurt. Så bør du spørre deg selv om du har lyst tid og ork til å drive en butikk i 3 år uten å få 1 kr betalt for det hehehehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Ahaa! Hum, 3 år sier du? :-O Uff, kan tenke meg det er slit ja.. Hm, lokale, budsjett osv ja.. Vet du hvem jeg kan snakke med om sånne ting? Kan jeg jobbe ved siden av? Tusen takk for at du gidder:))
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 legg meg til på msn så er det [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå