Bellen^2 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hvor bestilte dere fra og er dere fornøyd? Gubben og jeg sitter og blar oss gjennom diverse fotosjapper og prisene varierer fra 199 til 79 kr stykket, men det må jo være kvalitetsforskjell på disse? Skal jo ha en 10-12 stykker (jupp, vi skal spamme hele familien) så det er dumt å betale overpris også......... Takk og bukker for alle tips og gode råd:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Vi brukte FotoKnudsen og er strålende fornøyde. Vi valgte fotopapir da flere besteforeldre og tanter etc har ønsket seg bilde av vesla til jul, på denne måten kan de velge bilde selv og bare ramme det inn om de ønsker det :-) Der får du de fra 119,- om du bestiller mange, og det skal jo dere absolutt. Jeg tror nok de i trykkvalitet er helt ok de også, om jeg skulle bestilt til like mange hadde jeg nok valgt det og fått det til kr 99,- pr stk :-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vi har brukt Mac sin photokalender. der kan du ha opp til 4 bilder pr mnd, og legge på tekst på datoer (føre inn bursdager og merkedager og tekst til bildene etc. Koster 139,- pr kalender. Gjorde det samme året før og besteforeldrene var kjempefornøyd. Samt at en del tanter og onkler gjerne ville ha samme kalender.. ;o)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Hei, Vi bestilte også fotoknutsen og var veldig fornøyde. Vi bestilte 8 stk. I dag skal jeg også hente fotobøker som vi har laget til foreldrene våre. Men jeg vil anbefale og raske på. Mange har 3-4 ukers leveringstid nå før jul. Bare så dere ikke blir for sent ute og ikke rekker å få de før jul.
Easton Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Huff jeg bestilte også fra FotoKnudsen, og jeg er så misfornøyd at jeg vil gråte. Trodde det var bildene som skulle være 10x15 cm, men neida, det var hele kalendern!!! Så her sitter jeg å pakker inn 12 kalendere som man må bruke forstørrelsesglass på. Ser ut som jeg skjemmes over mine barn, eller er veldig gjerrig. Huff dette skulle bli en så fin gave og nå er det bare masse penger rett i ....! Skulle være hovedgave dette, tenkte jeg men må jo kjøpe noe mer å gi til alle. Nei spar dere for denne leverandøren. Har tilogmed skrevet til de og klaget, men de har ikke orket å svare meg engang. Det er slett service. Og mannen som ekspederte meg sa: ja med da slipper de jo å ta så stor plass!!! Hallo?? Jeg vil at mine barn skal ta plass, ellers så hadde jeg vel ikke ville ha de på veggen!!!!! Stemmer for boikott jeg...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Men det er kanskje ikke FotoKnudsen sin feil at du misforsto eller? Jeg syntes det var ganske naturlig at det var snakk om hele kalenderen og ikke bare bildet, men det kunne kanskje stått i mer klartekst, ikke vet jeg. Tror nok ikke folk tenker at du skjemmes over barna dine uansett. De blir nok glade for kalenderen skal du se :-)
Easton Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Var vel ikke det jeg sa, men reagerer på responsen jeg fikk, og manglende svar fra de i ettertid.
Bellen^2 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Etter mye om om men fikk vi da endelig bestilt:) Det ble julekort fra FotoKnudsen og kalendere fra Eurofoto. Vi bestilte noen veggkalendere og noen litt minder bordkalendere, så nå venter vi spent på resultatet:)
Millapril Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Vi har også endelig fått ut fingeren og bestilt. Julekort og kalendere fra FotoKnudsen. Så da venter vi i spenning. Vi vurderte også Eurofoto, de hadde mange bra tilbud der. Og ikke minst bestillingsfrister som gjør at man kan nøle enda en uke...hvis jeg vil ha noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå