Gå til innhold

Hva krangler du å din sambo/mann om?

Anbefalte innlegg

Gjest supersnupp
Skrevet

Her går de små feidene vi har som regel ut på husarbeid..................men tror jammen meg jeg må leve med det å, han er verdens beste på alle måter men han skjønner virkelig ikke at med 2 barn og hus så kreves det en bra innsats for å holde ting i orden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi krangler som regel om bagateller som på en god dag ikke ville vært et tema, men som på en dårlig dag blir superkrise...

(og jeg er ikke spesielt hormonell om dagen)

Skrevet

Krangler aldri vi.

Det gjorde vi fra oss da vi var unge, hehe

Skrevet

blir som regle litt kort lunte når vi har dårlig med penger her.jeg takler dårlig å ha lite penger.ellers så er vi begge litt sjalue så noen ganger små krangler vi om det,synes det er litt søtt enda etter 10år:)vet jo at han bare er min,men får no mine ider innimellom.

Skrevet

Vi krangler sjelden på en hissig måte, men det blir ofte litt "mas" fra den ene eller den andre. Han maser på meg fordi han synes jeg roter og sitter for mye med pcn. Jeg "maser" på han fordi han ser for mye på tv, og fordi han er litt for fornuftig med penger. Hehe..

Skrevet

Husarbeid og om jeg er sporty eller ei!!! I mine egne og svært mange andres øyne er jeg det, men for å være sporty i gubbens øyne skal man helst elske og mestre samtlige sportsgrener, inkl ekstremsport. Ergo er jeg ei pyse og han klager stadig vekk på at jeg ikke er sporty nok og jeg blir forbannet... Latterlig krangel spør du meg... men det skal 2 til for å krangle ...

Skrevet

Vi krangler vel egentlig ikke, men litt gnisninger blir det, om to ting;

-broren min. Som bor i samme hus og er et konstant irritasjonsmoment. Men så kan han irritere på seg gråstein også den gutten.

-vil ha ting mentaliteten til gubben, den blir jeg gal av! Det er noe nytt som dukket opp i sommer.

Han har maset og maset om MC i over et år, så jeg ga etter. Han fikk kjøpe mc.

Så ville han bytte ut bilen, noe som jo var nødvndig, så jeg sa det var greit. Men det stoppet jo ikke der. Det bare ballet på seg med at han ville ha utstyr til mc og bil, som jeg ikke sa noe på, så var det noe mer utstyr og sånn fortsatte det til det ikke var noe særlig mer å finne på til mc og bil. Da skulle han ha flatskjerm tv. Og etter en stund ga jeg etter, selv om jeg sa fra jeg synes vi burde vente til vi hadde pusset opp stua, og så var det katt da. Nå har vi det også, for jeg blir SPRØ av 15-20 samtlaer om hvor mye fint han har sett på nettet og hvor billig, eller søt eller whatever det nyeste han har bestemt seg for at han må ha er.

Og jeg er DRITLEI!

Gjest supersnupp
Skrevet

he he, d fins mye å krangle om...................og her i huset trenger vi bare 1 for å krangle, nemelig meg......er sammmen med verdens mest tålmodige mann, mens jeg går under navnet lemmen:)

Skrevet

penger....sukk. Men det er heldigvis sjelden vi krangler.

Skrevet

Vi krangler nesten aldri. Innimellom "bjeffer" vi litt, men det er stort sett hvis begge to har hatt en dårlig dag. Dersom det bare er en av oss, har den andre vett til å smile og "stå den av".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...