Gå til innhold

Jeg bare gråter og gråter pga venninna mi!:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg fikk kjempegode nyheter i går...ei venninne jeg ikke har sett på 2,5 år skal endelig komme til Oslo, og hun ville selvsagt henge med meg å se jentene som er da "niesene" hennes. Vi bor jo på hver vår kant av landet, og så begynte hun på folkehøyskole, og da mista vi kontakten. Men jeg har jo alltid hatt henne på msn, og i går var hun endelig pålogga, og vi snakka masse.

Jeg var så glad i går, og fikk ikke lagt meg så tidlig...men da jeg la meg bare gråt jeg. Hun er jo det mest fantastiske mennesket jeg har blitt kjent med...så snill og grei at det ikke er måte på. Men hun har bulimi...hun er veldig syk!:-( Jeg skulle så gjerne vært der for henne, men hun bor jo så langt vekk. Det er så urettferdig at hun sliter med dette...hun skal jo ha det bra!!! Jeg har grått helt fra jeg stod opp...ikke fått i meg mat før nå. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gråter sånn...jeg skal jo være glad fordi vi endelig skal se hverandre igjen!

Jeg er så glad i henne...vil ikke miste henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, dette høres ikkje lett ut . .

og det er klart du blir lei deg, det er veldig vondt å se en av sine beste venninner så syke .

blir kjekt for deg å treffe henne nå da. .

håper det går bra med henne fremover . .

Skrevet

Det er trist med venninna di, men hun får sikkert hjelp fra helsepersonell om hun er åpen om bulimien sin. Grunnen til at du gråter kan kanskje ligge i din egen psyke også? Får du noe oppfølging for tiden?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ja, hun er åpen om det. Har vært innlagt, men jeg vet ikke helt hva slags hjelp hun får nå da.

Gråtinga skyldes nok også min psyke, noe som er ekstra kjipt for jeg har jo hatt det så bra den siste uka. Ingen angst i det hele tatt faktisk, og jeg har vel kun grått av triste reklamer og nyheter! Har samtale på dps i morra, så får sikkert snakka om dette der. Hjalp også å skrive det ned her.

Men kanskje det er fordi det er 2,5 år siden vi traff hverandre sist gang som har ført til disse reaksjonene...mye som har skjedd siden da, og det var trist å oppdage hvor lenge det har vart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...