Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 De ligger klare her hos meg, og har gjort det i over en uke nå.. Føler liksom det er litt tidlig å sende de alt nå, selv om posten oppfordrer til å være tidlig ute.. Når sender dere julekortene..?
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 HAr ikke fått de ennå. Men skal sende de tidligere enn i fjor, da ble de sendt rundt 19-20, og mange kom ikke frem før etter jul.. hehe..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg kommer til å sende mot slutten av neste uke... Tror det er det jeg pleier... =))
mayaya Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 I morgen! Hvis bare mannen ser over dem i kveld.. Planen var å sende i dag
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Posten sier at for å garantere at de er fremme til jul må de postlegges før 16 desember.. Jeg tenkte å ta det noen dager før det!! Har hatt det klart i et par tre uker her jeg også, men er enig at det er litt tidlig å sende ut nå....
lenej :o) Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 eg har mine også klare. blir vel sikkert å poste dem imorgen, når vi skal til fysio.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 får de i slutten av uken, og kommer til å sende etter hvert som de er ferdig påskrevet... Håper på å sende de siste neste mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå