Twig Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jentungen på 2 år, er syk på 5 runde siden august.. spysyken forrige uka :S Og ho smitter meg hver eneste gang også.. dårlig immun, eller bare ikke til å unngå ved denne tida og bhg?
lenej :o) Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 huff da!! eg vet hele huset blir utsatt for smitte ved sånt som komr fra bhg. første uka eg jobba der, ble eg syk. å hadde noen barn her som går i bhg. eg å mini ble syke da. enda det var hjemme hos oss.. er vel bare sånt man må leve med.. eg like å tru at det styrke immunforsvaret til mini blir stor.
mayaya Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Hmm... Ikke bra. Kanskje du trenger noen dager borte når det er over, for å bli skikkelig frisk? La oss si feks en trondheimstur? hihihhihi
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 hurra, velkommen i gjengen vennen, tror jeg nå er sengeliggende på 3. uke jeg :S først spy sjuke, så forkjølelse og idag våknet jeg i tillegg med infekjson på ene øyet heldigvis er snupp i bhg form så jeg kan komme meg litt ! god bedring til dere begge!!! klem
Twig Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 lenej - å lille Pororo! Uff jaa.. ho har gått der siden slutten av oktober, og 5 av 8 barn var syke der i dag, nå er det vår tur igjeen :S *sukk* Jeg håper teorien din stemmer altsåå )
Twig Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 mayaya Ler.. jeg er alt smittet dessverre.. og jeg har iiingen planer om å føre smitten videre
Twig Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 * WhiteLily * Åååh guri.. nå følte jeg i grunn veldig heldig i forhold til deg Ha en kjempegod bedring vennen!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Uff da:/ Tar du noe vitaminer eller noe for å styrke immunforsvaret? Det er sikkert lurt:) Her er vi også syke stup i kula, snalle spydde i natt, herlig. Får så vondt av henne. Håper dere kommer dere før jul da!
Twig Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Jepp, vesla får sanasol hver dag (ho nekter tran VELDIG) Jeg tar 2 omega-3 kapsler pr dag.. holder hvertfall på å bli sprø Uffdaaa.. håper ho får slippe fort.. ikke noe artig med spysyke Takk og i lige måde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå