Gå til innhold

Ingen som bruker vannbasert gröt her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet på strax 4 mndr får bare vannbasert! Ammer ellers.

Vi bor i Sverige og har ikke funnet gröt som blandes med MM/MME.

Har lett i alle butikker her vi bor men finner bare vannbasert!

Det er sikkert bedre med de som blandes med MM/MME men jeg har ikke tilgang til dem.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med maisgrøt som skulle blandes med mm/mme. Men da vi gikk over til 6mnd grøt så har vi bare brukt de som blandes med vann.

De med vann er jo tilsatt mme pulver da, så det blir jo det samme om man blander med mme eller om man blander med vann med en som er tilsatt mmepulver.

Så så sant du ikke skal blande med mm så er de like bra samme hva du bruker.

Da vi ikke ammer så er det jo mye lettere å bare blande med vann enn å måtte lage mme først for så å blande det i grøten.

Skrevet

Den første pakken jeg kjøpte var Nestle sin maisgrøt som skulle blandes med mm/mme for det var det eneste i hylla. Siden fant jeg Småfolk sin maisgrøt som skulle blandes med vann. Gutten likte den ikke.. Nektet å spise den! Så akkurat nå mens han er så liten som fire måneder så er det nok bare den som må blandes med mm/mme som jeg lykkes med ;-) Finner ikke vannbasert maisgrøt fra Nestle i butikkene mine jeg i allefall..

Hva slags produsent kjøper du av da?

Skrevet

NESTLÈ bruker vi...Vet ikke hva slags gröt HIPP har for 4 mndr..Hmm..

Men siden jeg ammer og orker ikke å pumpe så er det sikkert greit da gröten inneholder MME pulver,,,

HI

Skrevet

vi begynte med den grøten havre med hvete el noe slikt til snuppa som skulle blandes med vann, har aldri blandet med mme jeg,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...