Gå til innhold

Hvilken bil ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et vanlig barnesete og to babyseter, men bilen er veldig liten, noen forslag til hvilken bil vi skal kjøpe ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Hva vil dere ha? En stasjonsvogn, en personbil, eller en flerbruksbil? Hvilken prisklasse?

Toyota har fine stasjonsvogner syns jeg, med god plass inni. Nå har jeg ikke så god greie på typebetegnelser at jeg kan gi deg det, men det finner du ut ved å stikke innom en forhandler. Fiat er også et greit merke.

Av flerbruksbiler finnes det forskjellige typer. Ford Galaxy/ VW Sharan/ Seat Alhambra er egentlig samme bil, med forskjellig merke. Veldig god plass. Peugeot har en stor en, er det 805 den heter tro? Stor og romslig. VW Touran, litt mindre men likevel en stor bil.

Det jeg likevel vil anbefale aller mest, er å begynne å stikke innom bilforhandlere. Spør hva de har som kan passe deres behov. Prøvesitt bilene, plukk med deg brosjyrer og vær dønn ærlig mot deg selv når det gjelder behovet.

Skrevet

Vi har hatt Toyota Hiace, det var i allefall god plass i bagasjerommet :)

Savner det litt. Ellers var det god plass til barneseter også.

Nå har vi Peugeot 807, den er vi stor fornøyd med, god plass, og 7-seter.

Her er det enkle bilseter til alle, slik at man kan flytte og ta ut seter som man vil.

En billigere version av denne er jo Peugeot 806. Det er vel nesten samme bilen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...