Gå til innhold

Noen her som får engangstønad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere planlagt å klare dere med det?

Jeg kommer nok til å få det,og det blir litt av en overgang..hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk det for noen mnd siden, alt brukt opp. Men har no fått det viktigste i hus :o) sambo skal jobbe fullt og litt til sånn at vi får det til å gå rundt. Men satser på å være tilbake i jobb (hvertfall litt) i mai en gang.. Det blir tøft, men hadde ikke noen annen mulighet da jeg ikke har tjent nok til å få permisjonspenger. Om du er alene får du jo overgangsstønad og, tror den er på 9tusen og noe i mnd.

Skrevet

jeg får engangsstønad, må fordele pengene utover.. men det holder ikke et år, for å si det sånn. får overgangsstønad som blir min redning, er kanskje på ni tusen brutto, ca seks etter skatt for min del. (min måte å spare penger på; betaler mye skatt..)

Skrevet

Jeg fikk engangsstønad, og den ble brukt opp med en gang.

Men gubben har en veldig godt betalt jobb, så det blir ikke noe problem i det hele tatt.

I tillegg får jeg fødselsstipend, men vi hadde fint klart oss uten.

Men jeg takker ikke nei til de pengene for å si det sånn :)

Skrevet

jeg får det... blir ikke rik av det for å si det sånn.. har planlagt å fordele det ut så jeg får ca 3000 i mnd framover... kommer nok til å ta litt vikarjobbing på skoler fra og med høsten for å klare det.

får i tillegg fødselsstipend fra lånekassa da, det utgjør vel en sånn 8-9000 i mnd. så vi skal nok klare oss så der.

Skrevet

Fikk engangstønaden for litt over en mnd siden, men har enda en del igjen. Har litt småtteri igjen og kjøpe. Men det hadde aldri gått om eg måtte fordele den på flere mnd, Når babyen kommer har eg barnetrygd for to og kontantstøtte for en, det "eg må leve på".. Sambo har jo inntekt, men han betaler alt det faste. Det går, men lever jo ikke i luksus.. Men betyr ingenting så lenge vi har penger så vi klarer oss

Skrevet

jeg får det,men har ikke tatt det ut enda..jeg får i tillegg fødselsstipend hver mnd(jeg er student) og sambo jobber med grei lønn..så vi har det vel egentlig som før graviditeten vi:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...