Gå til innhold

Til dere som mener anonym knappen skal fjernes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes at anonym knappem bare kan være, men den må brukes på riktig måte.

Det var en anonym her for ikke så lenge siden som skrev bare dritt til folk og jeg så meg lei på denne personen. En dag så var begeret mitt fullt da denne personen hadde svart så stygt at det ikke går ann.

Jeg skrev en mail til Webmaster her inne og kopierte det denne personen hadde skrevet og at dette ikke går ann.

Fikk mail tilbake at de takket for at jeg hadde sagt i fra og at dette ikke skulle skje. Personen fikk advarsel om utestegning og alle dens innlegg ble fjernet umiddelbart.

Ser dere ufine innlegg så meld fra så de blir klar over hvor mye det er av det her inne.

Bare ett tips til dere som blir lei av disse stygge kommentarene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan gi beskjed til modertor og hvis de gidder så trer de inn og fjerner denne type innlegg,av og til kan det gå dager ja opp til uker før de gjør noe og hva er vitsen da.

Moderator har selv sagt at de ikke har mulighet til å utestenge noen,så da er det jo liten vits i å sende advarsel om dette.

Den eneste måten å bli kvitt slik skitt på er å få bort anonymknappen,har skrevet til moderator tidligere om dette,men får bare dumme unskyldninger fra dem,så jeg gidder ikke mer.

Synes ikke disse sidene er de mest seriøse i sitt slag,enkelte andre plasser,sitter moderator til enhver tid og skummer vekk slike innlegg,

Skrevet

Moderator???

jeg sendte til webmaster og fikk svar bare en halvt time senere og alle innleggene var fjernet.

Skrevet

Ja,det er moderator det. Som sagt,av og til er de forte,men føler som oftes at det kan ta dager før de svarer og i alle fall hvis det er helg,eller andre høytider eller ferier. Selv mener jeg at de skulle vært pålagte å ha moderator hele døgnet

Skrevet

De har forskjellige mail adresser så det må da være noe forskjell på dem. Men samma det gjør som dere vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...