Gå til innhold

Flere her på 14 mnd som ikke går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er så forsiktig.. tørr ikke slippe seg noen ting. Holder seg godt fast for hvert skritt han tar. Men det blir vel når han er klar for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gikk når han var 15 mnd

Skrevet

Jenta mi er over 15 mnd og klarer ikke gå alene.

Hun har alvorlig og sent oppdaget hoftedysplasi da, så har ligget konstant i skinner fra hun var 7-12 mnd gammel, bruker det enda halve døgnet. Er nok fortsatt en stund til hun kan gå. Virker som hun er fornøyd med å krabbe, er også ganske forsiktig av seg.

Uansett; det er også normalt at barn ikke går i den alderen!

Skrevet

Nevøen min var mellom 18 og 20mdr før han gikk alene skikkelig. Han var det ikke noe galt med, han bare sleit med teknikken, hehe. Han var rompeaker, det hender rompeakere får litt trøbbel når de skal opp å gå. Han gikk litt til fysioterapeut, for å lære seg litt gåteknikk.. Men om de er oppe å står, går rundt bord og sånn, så har de teknikken og sliter vel heller med at de ikke tør.. Det kommer når de er klar :)

Skrevet

tror snittet for å gå er rundt 15-16 mnd no jeg.. så ta det helt med ro du..;) før du vet ordet av deg så løper han rundt over alt og du husker ikke lenger hvorfor du var så ivrig etter at han skulle lære seg å gå..hehe

Skrevet

trollmor og trollungen

hvordan gikk det å ha skinner på henne så masse? har hun klart å bevege seg i dem?

Skrevet

Minsta vår er nå 16 mnd gammel og er ikke i nærheten av å ta sine første skritt enda, men er blitt rimelig flink til å krabbe nå da.;o)

Skrevet

Sånne er min også. Tør liksom ikke slippe seg. Men han klatrer som bare det. :D

Skrevet

Her ble poden 16 mnd før han gikk, tror faktisk det var dagen før han "fyllte 16 mnd). Trodde aldri han skulle gå, var så forsiktig. Nå løper han rundt. Går fortere enn du tror :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...