Føken siruppsnipp Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Er bedt på foreldrekaffe og pepperkakesmaking i jr. bhg. kl 1530. Jeg sluter ikke på jobb før 1600. Får jeg tidligere fri for å gå på det, eller må jeg dessverre bare la være?? Synd det også.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Ja, vi er med på alt :-) Jeg er i permisjon med minstemann, så vi har god tid. Tror neppe du ahr rett på fri, men du kan jo spørre.
Salat Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg går men jeg er student. Mannen går også alltid, men det kommer jo ann på hva slags jobb man har. Mannen kommer og går på jobb som han vil omtrent. Heldig sånn.
Mille** Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Du har ikke krav på fri nei, hvis det var det du mente, men vi har alltid klart å ordne det sånn at minst en av oss går. Syns alltid så synd på de barna der foreldrene ikke stiller opp. Men den varer vel lengre enn en halv time, så det er jo bare å komme når du er ferdig på jobb vel? Hvis du ikke får fri mener jeg? )
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Ja som regel er jeg det. Var ikke med sist fordi jeg ikke var klar over det (hadde ikke fått ukeplanen () Du får nok ikke fri sånn uten videre, men det er vel ikke noe i veien for å spørre. Jeg har fleksitid på min arbeidsplass så jeg kan gå 1430 om jeg har lyst og tid.
PrettyPink Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 ups.... glemte å si at jeg må avspassere når det er noe i barnehagen. Men det er aldri noe problem å få tatt fri til det.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg jobber det inn slik jeg får gå. Gutta liker at en av oss er der, så stort sett er vi der alltid. Kommer jo an på yrket du har, men opplever at kollegaer har stor forståelse for at en trikser med arbeidstida og jobber inn tid.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Jeg sier bare at jeg må gå tidligere den og den dagen pga barnehagefest. Aldri vært noe problem!
@nneliten Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Så sant vi har mulighet deltar vi på foreldrekaffe, ja. Vi jobber som barneskolelærere begge to, og administrasjonen hos oss sier aldri nei om vi ber om å få gå tidligere for å være med på slike arrangement. Vi går desverre glipp av Luciafeiringen, da den er klokken 8.30 om morgenen...
NoDoubt Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Ja. Jeg har gått hver gang. Gubben er med så sant han har komt hjem. Bare å spør om du kan få fri.
Katja Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Jeg må avspasere, og har en slik jobb at jeg ikke så lett kan slippe fra. Men jeg bytter vakter o.l., for å få det til, og har vært på alle sammen, tror jeg. Og det har blitt en del, men to unger som har gått i barnehagen. Pappa`n har fått med seg noen, men ikke alle. Men hvis du slutter kl 16, så burde det være mulig å avspasere en halvtime? Men foreldrekaffen varer kanskje fra 15:30 til 17:00, så du rekker en del av foreldrekaffen?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Prøver alltid å delta på oppleggi barnehagen ja. enten det er frokost eller kaffe. Hadde syntes litt synd på jentungen hvis hun var den eneste som ikke hadde 'noen' der- Om ikke vi skulle ha mulighet, pleier besteforeldrene å dra. Hmm.. de skal feks ha luciafrokost neste uke, kl 0800. Og da kommer jeg rett fra nattevakt.. Trøtt!!, så skal de opp på skolen og synge, og da må jeg jo få med meg det og, så da blir det nok ikke noe søvn på meg før i 11 tia. Men men.. Prøver så godt vi kan hvertfall og få vært med på alt
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Prøver å få det med meg ja. Skal spørre om å få begynne seinere den 13. for da er det Luciafrukost, og pappaen kan ikkje. Det er førskulegruppa som går i tog, og i år er storesøster med. :-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #16 Skrevet 3. desember 2007 vi pleier å være med på sånt ja ) er jo bare å komme litt senere om du ikke kan være der prikk 15. 30 )
piano♫ Skrevet 3. desember 2007 #17 Skrevet 3. desember 2007 Så sant vi har den minste mulighet - og det har gått helt fint hittil. Viktig å stille opp. Alle vil skjønne det om det en gang ikke skulle klaffe, men vi gjør det vi kan for å klare å være der.
Thunderstruck Skrevet 3. desember 2007 #18 Skrevet 3. desember 2007 ja,det har jeg alltid gjort! Det betyr så mye for ungene at vi kommer og de får vise frem det de holder på med! I morgen er det adventskaffe hos oss,og vi skal lage litt julepynt:-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #19 Skrevet 3. desember 2007 Vi har vært med på alt så langt, men hadde ikke tenkt å være med på foreldrekaffe. Men nå mannen kom for å hente vesle satt hun der med nevne fulle av veffel, som er noe av det beste hun vet. Så da var det jo bare å slå seg ned da... Hehe....
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #20 Skrevet 3. desember 2007 vi pleier å være med på sånt ja. Syns det er litt viktig jeg! Men du kan jo bare komme når du kan, er vel ikke sånn at du ikke får komme om du kommer 40 min etter at kaffen har startet vel?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #21 Skrevet 3. desember 2007 Oi, det ble to svar det gitt...hehe...var ikke meningen! Så ut som det første ikke lagret seg.
hva så? Skrevet 3. desember 2007 #22 Skrevet 3. desember 2007 Det prøver vi alltid å få til, men skulle vi ikke klare det så har vi fått besteforeldre til å komme istedenfor!
Carnivale Skrevet 3. desember 2007 #23 Skrevet 3. desember 2007 Ja, enten en av oss eller begge drar alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå