Gå til innhold

Ironisk, om å pynte tidlig til jul.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom en bekjent på fredag. Der var det fullt julehus, med nisser, røde gardiner i alle rom, røde lys, stjerner og staker, røde duker, og sågar røde matter på gulvene. Mye mer pynta enn jeg noensinne har hatt det (og kommer til å få det). Eneste som mangla var juletre, det tok dem inn rundt 15 des sa hun. Så snakka vi litt om det der med pynting og slikt, før hun utbryter; men 2. juledag hiver jeg ut all pynt, for da er jeg så drit lei. Ehh ja? Hva med å vente ettpar uker med å pynte, og heller ha jule kos _i_ jula i steden for å feire jul før jul og være lei når alle andre får stemninga over seg? Måtte rett og slett le litt, ble bare litt for dumt for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg! Her er det bare adventstjerner-og staker som kommer i hus før det nærmer seg julaften...blir lei jeg hvis det kommer inn tidligere. Da jeg bodde et ¨år i USA som utvekslingsstudent dro de inn juletreet i november...der stod det å blinket med fargede lys i halvannen mnd, sammen med all annen julepynt - ble passe lei da ja! ;o)

Skrevet

Jeg pynter like før og hiver ut alt andre juledag allikevel. ;o)

Skrevet

hehe.. Synes det er koselig å oynte tidlig jeg også, men hiver det nå hvertfall ikke ut før etter jul da :o)

Dessuten har jeg ikke så mye pynt, men synes det er kos å få den opp i midten av desember slik at man rekker å få litt julestemning :o)

Skrevet

Her kommer julestjerna og adventstaken opp 1 søndag i advent.

Lillejulaften kommer røde duker, noen nisser og et pyntet juletre.

Gidder ikke pynte så mye.

Skrevet

Jøss.....folk er rare, he he;-)

Skrevet

Jeg tror jeg er den eneste dibberen som har pyntet juletreet allerede...

;o)

Men; vi reiser fra mannen min snart, og derfor gjorde vi det sånn.

Pluss; her i USA er det veldig vanlig å pynte til jul rett etter Thanksgiving.

Pyntet med julelys ute også, samt kranser, og to pingviner som lyser opp så fint.

Ellers er jeg enig, HI!

Liker romjula,jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...