Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 sønnen min har nesten alle symptomene på kiss.. Har snakket med legen om det, men der ble jeg avfeid. Han sa bare det ikke var noe han fikk gjort. Helsesøster har sagt at hu skal kontakte fysioterapaut, fordi hun mente hodet var litt skjevt når han holder det rett frem. Men hun har ikke sagt noe om det kan være kiss.. Har lest om det selv i ettertid. Har fortalt henne om hvordan sønnen min er (om symptomene, som jeg ikke koblet til kiss den gangen). Det er nå 2-3 uker siden hu sa hu skulle kontakt fysio, men har enda ikke gjort det. Begynner å bli sliten siden sønnen min skriker ganske mye. Føler liksom ikke at noen tar det på alvor. Har hørt at barn med kiss blir roligere etter behandling. Så har jo lyst til å få sjekket det ut. Kan man henvende seg til fysioterapaut selv?
~Maja Mor~ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Søk på mauellterapaut på nett, så finner du en i nærheten av deg. Du trenger visst ikke henvisning for å få behandling. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 hvis det er kiss vil jeg heller anbefale deg manuell terapeut, hvis du da ikke går til en fysioterapeut som jobber sammen med man. terapeut. Jeg gikk 5mnd hos fysioterapeut på helsestasjonen, og min ble feilbehandlet der:-( mange av de som ikke vet om kiss eller ikke "tror" på kiss. Jeg har ikke engang giddet å nevne det for legen. Gå inn på www.kiss-kidd.no og finn info og behandlere. Hvis den siden er nede (hørte at det var noe feil), kan du finne fin informasjon på www.barneklinikken.com. Den drives av ute imhof, som er en av de fremste på kiss-kidd i norge. Bor du i oslo kan jeg anbefale klinikken, ev bjørn helgar på fjellhamar, som er den andre fremste i norge på dette:-) Lykke til!!:-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 tusen takk for svar.. da skal jeg jammen ringe imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå