Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Sambo og jeg hadde sex i dag...endelig etter lang tids tørke. MEN resten av dagen har jeg fått plutselige stikkinger/kramper i sjeden.. Hva er dette? Det kan komme en "krempe" eller flere små pulserende.ca.mellom 3 og 7 etter hverandre. Jeg er 25 uker på vei... Hva kan dette være? Å er det alltid slik etter sex når man er så langt på vei? Da blir det i så fall ikke no mer før ungen er ute en gang i mars.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har vært igjennom et svangerskap før- med sex så og si daglig, og opplevde aldr det du beskriver. Så tror ikke det er vanlig på noe tidspunkt i svangerskapet, aldri lest noe om det heller.. Tenkte først på kynnere, men det skal jo være sammentrekninger i magen og ikke i skjeden? Har hørt om noe som heter skjedekrampe men litt usikker på hva det egentlig er... Ville prøvd å ringe lege el jordmor, bare for sikkerhets skyld. Håper du finner ut av det da..
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hei du HI. Det du beskriver høres ut som ganske ufarlige ting. Selv hender det at jeg får innmari vondt i magen både under og etter sex. Det er "bare" sammentrekninger i livmorveggen. Det gjør vondt, men er ufarlig så lenge det gir seg innen en times tid. Jeg vet ikke helt hva det du beskriver kan være for noe, men har hatt sånn selv utenom graviditet. Hvis du ønsker å få svar på det, kan du jo ringe til lege eller jordmor for sikkerhets skyld =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå