Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 for snart 2 mnd siden møtte jeg en fyr på fest. han er kompis med alle vennene mine, men har ikke truffet han før, eller hørt så mye om han.. Med en gang jeg kom inn på festen så jeg han. Men så begynte praten og gå litt, og han fortalte at han og eksen ventet barn nå i begynnelsen av desember. Men han skulle stille opp og di var venner, så ikke noe problemer der. Dro på byen og så ikke mer til fyren før jeg fikk melding fra han onsdagen etter. Vi møttes den fredagen etter det igjen, og ting gikk alt for fort.. Var sammen hele helga(ungen min var ikke hjemme da) og hadde det kjempekos, snakka om alt mellom himmel og jord osv osvosv.. såå.. var det plutselig ikke mer.. eller,,, bare lovnader om at om noen mnd så roer ting seg ned.. nå bor eksen hos han siden di er nervøse begge to før fødselen.. Skjønner jo han, og henne, vært aleine siden dag 1 jeg.. Og føler meg som en råtten tulling som i det hele tatt tenker på han.. men klarer ikke få han ut av hue.. hva faen gjør jeg...?! åååå.. man sitter der aleine med barn, så møter man noen, men har faen ikke muligheten til å bli kjent en gang pga barnet og eksen og sånn.. men oppi alt skjønner jeg jo det.. drømmer sånn om den rette mannen..men drømmer jeg meg blind.. jeg burde droppe dette? ja...? alltid sagt at jeg ikke har skjønt kvinnfolk som blir sammen med eller interessert i gutter som man veit skal ha barn med andre.. er jo ikke sånn den hæppi fæmilien ska være... måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 hufff huff, ja hva skal man si hehe har allerede gjort det meste jeg har kritisert andre for så... Men du vet nok selv at dette er starten på noe som ganske sikkert vil bli turbulent, usikkert, og som du vil bli såra av. Så er det det du vil? Berg og dal-bane vil det nok bli, så liker du spenning og kanskje litt kvalme på slutten så hiv deg på han. Men jeg råder deg til å glemme han, har opplevd menn som ikke har helt styring på livet sitt og de lover gull og grønne skoger og så blir de bare borte. Fått panikk eller noe sånt, mens du sitter der å lure på hva faen skjedde. Håper du finner ut av det;-) Klem
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Takk! Gjorde godt å lese det jeg tenker fra noen andre.. veit at jeg ikke kommer til å takle det.. jeg vil ha en som bryr seg om meg og min unge.. og som kan være der for meg.. og det kommer jo ikke til å bli sånn med han her.. jeg veit det jo.. men hadde det så koselig sammen... irriterende.. skjønner ikke vitsen jeg HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 for å si det sånn, du og barnet ditt fortjener noe myyyyeeee bedre. Og en dag dukker det opp, og da vil du ikke ofre denne dusten en tanke engang!!! Tenk på alt det du vil spare av hjertesorg, hehe tenk positivt tenker nå jeg hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå