nr 6 på vei Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Har bestemt oss for at våre foreldre skal få bilder av ungene til jul. Siden vi venter nr 5 trenger vi rammer med plass til 5 slike bilder i str 10*15. Noen som vet hvor man kan skaffe slike til en fornuftig pris. Har fått tilbud om ramme til kr 699 pr stk, men det synes jeg er vel dyrt. Tips mottas.....
Niem og Patrick Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har kjøpt sånne på europris med flere bilder i. Kanskje du kan se der=) Clas Ohlson har også endel rammer
nr 6 på vei Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Har sjekket rammer på Claes Ohlson, ikke funnet der. Men skal sjekke Europris så klart, hadde ikke tenkt på det....
*tybber* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 De har en del rammer på Ikea.. Her er en med plass til 5 bilder f.eks: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60100054
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Bor du i Porsgrunn, kan du ta en tur innom Elite Foto på Down Town. Der har vi(trur jeg ganske sikkert!), trur de koster 299,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå