En Prins + Prinsesse Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Da var jeg ferdig gitt, å alle julegavene kjøpt inn... så da kan bare julen komme... Må prøve å kose seg nå i advents tiden å, ellers er julen over på et blunk!!
* 5 om dagen * Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 litt tidlig, om du spør meg...er det vasket og ordnet, er det jo skittent til jul... nei ,her er julegavene snart i boks, men huset tar jeg ikke enda på en stund..
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 hovedreint tok jeg for en mnd siden,men jeg vasker jo så klart etterhvert.... vasker jo gulv annenhver dag og tørker støv ofte, så det blir gjort en del ganger til før jul da.......
piano♫ Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 For tidlig for min del. Her er juleforberedelsene spredt utover hele desember, pyntinga og "finishen" tar jeg ikke før lille julaften. Er snart ferdig med julegavene, og har planlagt julevasken ;-)
Carnivale Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Sheshus. Signerer piano Julevask i november, jeg ler meg ihjel! Neste år skal jeg ta julevasken i april, utrolig snedig å bli ferdig med sånt altså!
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 jeg har ingen "julevask" da..... jeg tar altid hovedreint på høsten... gidder ikke gjøre det oppi jula jeg!! å jeg vil ha julepynten framme i desember, derfor jeg har pyntet "så tidlig"
piano♫ Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Hvis du vil ha julepynten fremme hele desember, må du bare kose deg med det - da er det sikkert godt å være ferdig :-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 ja, det er det =) å det er jo så koselig.. jeg er en skikkelig "jule elsker" hehe... koser meg gløgg ihel når det er jul, så jo lenger pynten er fremme jo bedre... hehe...
Carnivale Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Hehe jada, alle har sine egne tradisjoner, og regner med du gjør dette fordi du koser deg med det. Men for MEG så blir det så vittig å ta julevask i november
Lykke*Li Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har også pyntet ferdig..... Mangler bare gardiner og noe julestjerner(blomster)...Og juletre da! Er så koselig atte Syns ikke det er for tidlig! Jeg syns jula er litt over etter 2 juledag,så for at jula skal vare litt lenger, så stæsjer jeg tidlig
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2007 der er jeg heelt enig med deg Lykke*Li når 2 juledag er over, da er det ikke mer jul for med!! men treet kommer ikke inn før ei uke før jul... det drøsser så innmari atte.. hehe..
Adalis Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Har alltid pleid å vaske i november jeg! Vegger, tak osv... Gulvene og støv tar man jo selvfølgelig etterhvert. Så jeg ler meg faktisk skakk av dere som stresser med det midt oppi julestjerner, lysestaker og diverse jeg! Alle må jo få gjøre som de vil, men å være frekk fordi noen ikke orker å stresse med alt på en måned, det ser jeg ikke noe poeng i!! Jeg pynter som regel ikke før siste helgen før jul, men vaskingen er da ihvertfall unnagjort så jeg slipper å ta ned julestjernene (har tre! Hehe..), lysestakene og annet fordi jeg skal vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå