Gå til innhold

Svak positiv, hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM 5. nov. Fikk en svak positiv test nå netopp. Kontrollstreken var som normalt, den andre streken vistes godt men ikke så sterk???

Noen som vet, kan jeg juble?

Testene har jeg kjøpt på nettet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj åj!!!! så spennende!!!! Kom streken før 10 min hadde gått? Ser du den godt eller må du konsentrere deg for å se den?

Skrevet

jeg tokk også en sånn test,og den var veldig vedig svak, men var gravid:) så tror du kan juble ja,og som di sier,enstrek er en strek:)

er selv lykkelig gravid med andremann og er i uke 16:)

Skrevet

Tror du kan juble ja!!! Gratulerer så mye!!! Jeg villa tatt en ny test imårga tidli bare for å være 100% sikker.. men du er nok gravid!!!! Så gøy!!!!!

Skrevet

Herregud tenk om det er sant....Ups jeg har vel gjort det meste de siste ukene som jeg ikke skulle ha gort. Malet med oljemaling, brukt Canesten med innføringspinnen, røyket (røyker ikke til vanlig, bare til fest) drukket rødvin......

Vi har jo ikke vært aktiv i det hele tatt denne perioden.

Skrevet

Jeg hadde også drukket å røykt før jeg fant ut at jeg var gravid.testet positivt på lørdag:)trodde ikke at jeg var gravid denne mnd,fant ikke el eller noe,så var så sikker på at testen skulle være negativ.

hvor langt er du på vei da?:)

Skrevet

Jaja det er vel mange som gjør litt "ulovlige" ting før man vet man er gravid.... De sier vel at den mnd man er avslappet da klaffer det :) Har du regna ut termin da? hihi så gøy!

Skrevet

prøver å gå inn på babyverden for å registrere meg gravid men der går det så treigt. Har plagdes mye med de sidene

Skrevet

Høres ut som om du er gravid. Kjøp deg en CB digital...den kan ikke mistolkes!! =)

Lykke til, og gratulerer =)=)

Skrevet

Prøver å gå inn på babyverden jeg også.. men går trigt ja!

Skrevet

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldingene fra dere. Har lagt fram en CB test til i morgen tidlig. Tørr liksom ikke slippe jubelen helt løs enda.Om den blir superpositiv tenkte jeg å ta bilde av den å sende bildet til min far og stemor, samt svigers som bor nordpå slik at de kan åpne den på julaften.

Skrevet

har du vanlig syklus har du termin ca 15 16 august. grattis

Skrevet

jeg har syklus på 28 dager så terminen er rundt der ja......Litt rart min første termin på pia mi var ogå 15 aug. og der er 6 år siden.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrooooooolig heldig du er:)

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

tenker du er glad nå ja..det var jo en fin julegave:)

alle min venner som har fått en svak posetiv så kort tid,har vært gravide..så den er nok enda sterkere i morgen.

gå på do i kveld,og drikk 1/2 glass vann før du legger deg..for da er nok urinen full av hcg i morgen tidlig:)

lykke til:)

Skrevet

hjelp her og... er i akkurat samme situasjon, skal ha tr onsdag. tok en test i går, kom svak strek i tilleg til den andre. tok en til i dag og samme resultat. det var med billig test.no. tok en ny ikveld med en dyrere som jeg kjøpte på apoteket. den med - for negativ og + for positiv. ser tydlig kryss, men teststreken er veldig svak i forhold til kontrollstreken. men har altså tatt nå 3 tester, alle tre med svake positive reslutat. kanskje????

Skrevet

Da er du nok gravid. Jeg tror ikke strek nr. 2 blir like sterk som kontrollsteken. Da er det bare å grattulere....

Skrevet

du får ta en ny test i morgentidleg, den er nok positiv:)

tvitvi:)

Skrevet

GRAVID så det synger etter. Jippi. Superpositiv. Tok bilde av testen for å gi bort bildet i julegaver til forelde og svigerforeldre. Litt artig om de ikke skjønner noe til å begynne med..HI HI HI

Gleder meg til julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...