Pærefrø Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Nå har jeg reist fra mannen. Jeg pakka klær til meg og ungene, tok bikkja med meg å dro til mamma. Har sagt fra til mannen, men han er jo på jobb da. Var liksom helt greit....helt til han fikk tenkt seg om.... Fikk ei mld der det stod undskyld for det jeg gjør mot deg.... Tror han tenker fælt nå, men det får han bare gjøre. Tror ikke han trodde jeg kom til å dra, men jeg tror det er det beste for oss to akkurat nå. Kanskje får han tenkt til i morra, kanskje ikke....Men tror nok det kan ta et par dager.... Han sa han tvilte på følelsene....og jeg har hatt en helt forferdelig dag. Har grått og grått.... Men nå får vi bare ta tiden til hjelp tror jeg.... Han kommer sikkert til å ringe meg nå når han har pause i halv ni tiden.... og sikkert også i morra....vil sikkert prate litt også.... Så sånn blei det i dag...
grå :) Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 kanskje det er dette som trengs rett og slett. sender deg en stor klem. får satse på at det beste skjer uansett hvilken vei det tar *klem*
klg,2 boys now:) Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 hva mente han at han tvilte på følelsene?bra du tok steget synes nå jeg.så du får hvist hva du virkelig mener.
Iselilja Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Har lest litt av det du har skrevet tidligere, og synes veldig synd på deg! Håper han innser hva han har, og at alt ordner seg på best mulig måte. *stor trøsteklem*
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hmm.. Hvis hans kriver "unnskyld for det jeg gjør mot deg" så er det vel ikke så store tvil om at han er utro, er det det da? Tenker jeg da... Og hvis mannen min sa at han tvilte på følelsene sine så hadde jeg ikke tatt det som et så godt tegn. Nå må du ikke løpe tilbake bare for at han sier unnskyld da. Skjønner veldig godt at det er tøft nå, men tror det er greit at du ikke gjør det for lett for han. men hva og hvordan du gjør det vet du best selv.
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Så synd når ting ender sånn....har dere prøvd familievernkontoret?
høstbarn:) Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Har tenkt på deg i dag etter det du skrev i går.... Sender en klem jeg! Lykke til!
Gjest irismor Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 En stor klem fra meg. Synes du er tøff som har konfrontert han på denne måten. Ps ikke gi deg med busslappen =))
Pærefrø Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2007 Denne dataen er så træg at det tar hundre år før jeg finner det andre innlegget. Men sikkert andre som kan finne det. Han ville ikke til familievernkontoret, spurte han tidligere i dag....han skulle tenke på det.... Han tvilte på følelsene ja, men det er mulig at alt bare har blitt rutine....at det er derfor...ikke vet jeg.... jeg skjønnte det ikke før i går at jeg elsker han så høyt som jeg gjør... Han trenger nok bare litt tid tror jeg. Kommer ikke løpende tilbake med en gang han sier undskyld, men det han mente med det tror jeg var at han ser hvor jævlig jeg har det, men for alt jeg vet kan han ha fått følelser for noen andre....det vet jeg ikke...jeg har spurt han men han sa nei.... Nå kommer han sikkert itl å ringe meg snart, så jeg logger av og tar meg en liten pause... Stikker sikkert innom senere i kveld... fy som jeg gruer meg til natta....
Northernlights Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Ta den tiden du trenger. Ville ikke gitt etter for en liten og simpel unnskyldning, var jeg deg. Jeg tror det er mange ugler i mosen som han skjuler for deg.. Følelser kommer og går, men kjærligheten består for det meste a VILJEN til at man skal klare livets motbakker. Sammen. Tror han at man skal "føle" så forbasket mye hver eneste dag, så fortjener du faktisk en bedre mann. Ønsker deg det beste =o)
TA 1980 Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Ønsker deg det beste, håper alt blir bra for deg og ungene til slutt, uansett hva som skjer! Sender en varm klem!
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Dra til Familievernkontoret alene da! de pleier som regle å følge med hvis du uansett har tenkt å dra. Det hjelper å få andre "nøytrales" syn på saken. Anbefales veldig!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Masse lykke til!! Du kommer nok til å ha det tungt fremover. Godt du har noen rundt deg. Å være alene i slike stunder er det verste man kan gjøre!! Du er råtøff!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå