T**** mamma:) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Så her sitter altså jeg i en smålig ukonfortabel sykehusseng 54 dager før termin.. Lå våken i hele natt med kynnere og menssmerter og ringte sykehuset kl hall 8 fordi jeg var litt småbekymret. Skjedde liksom så mye på en gang. Kynnerne hadde vært svært regelmessige, og kom med to-tre minutters mellomrom. Fikk beskjed om å komme inn til en sjekk, for å se at det ikke var noe som modnet livmormunnen. Fikk så en hallforvirret samboer ut av drømmeland, før det bar det i vei til sykehuset. Begge var vi lettere overbevist om at det nok ikke var så lenge til vi var hjemme igjen. Men sånn gikk det altså ikke. For her sitter jeg, 12 timer senere. Har fått beskjed om at livmortappen min er litt i det korteste laget og at disse såkalte kynnerne har hatt en innvirkning. Premature rier var det visst jeg hadde. Så jeg fikk noen tabletter for å forsøke å stoppe disse, og en lungemodningssprøyte (ikke noe morsomt for ei med sprøyteskrekk det..hehe) Forhåpentligvis går alt godt, og hun holder seg inne i noen uker til, men er litt skummelt å tenke på at hun kanskje kan komme over 7uker før tiden. Tenkte jeg ville dele dette med dere, for akkurat nå føler jeg meg ganske aleine om dette her. Hilsen ei som hverken er høygravid eller fødeklar:S
nissemor79 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Kan ikke være noe gøy det der:( Sender deg mange varme og positive tanker=) Håper alt går bra med dere....
YumYum2 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Hei:) er i samme situasjon som deg. sendt deg post:P
Sunniva78 har to små Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Huff da, det var ikke noe særlig nei... Håper de klarer å stoppe riene, hvis ikke klarer nok lille jenta seg i den store verden. Men det beste er jo selvfølgelig at hun er i magen til mamman sin ja..! Håper du får tiden til å gå, lykke til!
nungo Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Nei, det er ikke akkurat slik man tenker det skal gå. Godt at du tok kontakt med sykehuset og at tar deg på alvor - nå er du i alle fall i trygge hender. Og så får du bare tenke på at hver dag teller, så om den lille jenta di greier å holde seg inne bare 1 uke til, er hun mye bedre stilt. Lykke til!
T**** mamma:) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Takk for gode ord jenter!! Får ta en dag om gangen ja, og satse på at de klarer holde henne inne i magen min ei god stund til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå