Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Sjeldent menneske å se, hehe. Du! Jeg så et innlegg fra deg for en stund siden. Skal du starte butikk?
Giftmamma med2jenter Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 hei... det blir vel bare med tanken vel..hehe.. men hadde hatt lyst til å starte en butikk som kun solgte mammaklær... er jo så dårlig utvalg i denna byen..hehe.. eh..men kan du hjelpe meg and sarah bernard eller?? *litt småstressa her nå*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 For du skjønner, den tanken har jeg også! Jeg VIL starte butikk med mammaklær, har villet det siden jeg gikk preggers sist;) Starte sammen? Hihi:) Det kunne jo gått, kunne det ikke? Haha, MEG og baking? Morsom du;) Ring Kristin!
Giftmamma med2jenter Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 så kult.. ja, det hadde vært noe.. har vært litt inne på brønnøysundsregisteret og lest litt om det å starte for seg selv osv... er nok en del å sette seg inn i.. og jeg har ikke noe form for økonomi eller annet enn fra videregående.. og det tror jeg neppe holder..hehe Men ja, seriøst, det hadde vært skikkelig moro..
Giftmamma med2jenter Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 har til og med tenkt ut navn.. men det vil jeg ikke si høyt her inne..hehe
Danselettbatterinna Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Det var samme tanken jeg hadde for noen år siden... :-) Men det hadde trengtes her i byen - helt klart! Så sett i gang!!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Man må vel ikke ha hatt noe økonomi selv? pøh, det hadde vi fiksa lett;) Jeg har snakka litt med F om det skjønner du, hehe. Tror det kunne gått bra i den byen her jeg, bare det ikke hadde vært altfor dyrt:) Jeg VIL jeg vil;)
Giftmamma med2jenter Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 han her hjemme synes også det høres veldig bra ut.. synes jeg skal satse.. men er jo litt pinglete da.. og synes sånt er skumelt å begynne med alene..hehe..Men nå har jeg jo deg.. hihi:) Tenker litt på lokaler.. men vet ikke helt om noen ledige.. må være i gågata vel.. på senteret betaler man seg i hjel på husleia.. du kan jo sjekke litt rundt..hehe.. og vist du finner ut noe artig.. så kan du jo legge meg til msn og fortelle om det.. [email protected]
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Æ legg dæ til! Men særiøst! Jeg er med jeg altså! Og nei, ikke noe senter.. Må bli i gågata eller en gate ved siden av:) Hadde vært helt knællers;)
Giftmamma med2jenter Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 så du hadde lagt meg til nå.. ja, men er seriøs jeg også altså.. går jo an å undersøke litt.. Må gå å legge Ingrid nå.. men vi prates senere.. Kan prate litt med mamma.. jobber på likningskontoertet.. kanskje ho har noe fornuftig å si.. hehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2007 Hum! Det står du har svart etter meg, men jeg ser ikke noe innlegg? :S
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2007 Nå kom det ja, gosj. Legg snuppa du! Og JA,hør med mammaen din;) Så skal jeg høre litt også, hva som må til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå