Gå til innhold

JAA!!!... endelig skal mannen min bli pappa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og jeg skal selvsagt bli mamma c",) ENDELIG:. herreli.. er det mulig.. er så vanvittig glad.. Prøvd i 27 mnd nå.. utredning og mange tunge dager er over.......for VI SKAL BLI FORELDRE. . .*tårer i øya her nå.. hehe*

Har vært inne her siden september 2005 og kan endelig flytte på meg. Lykke til til alle dere andre som prøver *s*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER DET SANT!!!! ååååå!!!!! Gratulerer så utrolig mye!!! Da fortjente jo dere dette skikkelig mye!!!! Kos dere med den voksende magen!!!! :)

Får helt gåsehud når jeg leser slikt jeg hihi

Skrevet

Så utrooolig moro!!! Det var jammen på tide! Har noe vært annerledes denne pp, vet du det?

Gratulerer så mye, og kos dere med den lille spira! : )

Skrevet

Gratulerer så mye:)det var utrolig kjekt å lese:)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner.. Tenke at jeg omsider skal kunne rope ut her.. hehe

Hmm nja forskjellen er jo kanskje den at jeg har vært til laprascopi.. men de fant ikke ut noen ting da, men ofte så blir jo folk gravide selv etter å ha vært inne til lap. så det er jo veldig deilig da (dette var i sept)

Men hadde egentlig ikke trodd at vi skulle bli gravide fordi under samtale med gynekologen etter lap så så han at mannen min hadde lukocytter i sæden (prøve han leverte i april som vi hadde fått beskjed om at var bra :,(.. og det har vært ett styr uten like for å få tatt nye prøve og få noe videre hjelp undersøkelse.. Han begynte på kur forrige uke.. så vi ble jo gravide før hanbegynte på kur.. helt utrolig.. det hadde vi IKKE trodd, så dette var overaskelsen sin det.. hehe

Skrevet

Nå ble jeg superglad på dine vegne!!

Masse gratulerer og lykke til!!

Skrevet

Gratulerer masse med spire i magen.

Nyt svangerskpet og vissheten om at til sommeren blir dere foreldre ;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

¤¤¤¤¤¤GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE¤¤¤¤¤¤¤

Endelig var det deres tur.)JIPPPPPPI:)

Tenker dere er glade nå ja...for en fantastisk julegave å få før jul.

Det er jo bare helt utrolig...dette gir meg masse håp assa.

Jeg har kommet i min 17 pp,og de fant ikke ut noe galt med meg og samboeren,,så de sendte meg til lap den 15 nov..så dette blir første el etter lap..som er om en uke..de fant ut at den høyre egglederen min var litt tett,men ikke helt..så de spylte den rein..he.he..så nå håååper jeg at vi kan være like heldig som dere...:)

ååå fikk tårer når jeg leste innelegget ditt:)

dette har dere fortjent:)

gratulerer med den lille spiren og den voksende magen:)hurra:)

stor klem:)

Skrevet

GRATULERER=) det var vel fortjent;)

Lykke til videre i svangerskapet !

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt tiden framover, og ha en herlig jul med mann og spire!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Utrolig artig når noen som har prøvd så lenge endelig får det til, masse lykke til med graviditet og den voksende magen =)

Skrevet

gratulerer sååå mye :) dette var velfortjent :)

Skrevet

Saa utrolig stas da, gratulerer saa mye! Lykke til videre og god foerjulstid til deg.

Skrevet

Så flott da! Endelig :) Masse lykke til og gratulerer så mye med spira :)

Skrevet

GRATULERE!!!!!!!!

å så utrolig gøy å høre:)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!! For en julepresang!! Nyt den fantastiske tiden dere har foran dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...