Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta en tatovering du er usikker på!!!

Og hva andre mener er helt (nesten) uinteressant, stol på deg selv når det gjelder tatoveringen - det er du som skal leve med den (eller de).

Skrevet

den var fin, hva står det for? og hvor hadde du tenkt å ha den?

jeg har en tribal sol med en dansende mann på ene ankelen, ønsker meg en drage på andre ankelen/leggen..

har stjerne tegnet mitt på ett håndledd, skal bygges ut til hele underarmen i sånn maori stil..

har navnet mitt på thai i en blomster ranke på andre håndledd, den skal ikke endres på :)

på magen har jeg en bitteliten gecko..

og på ryggen snart et stort rygg"maleri".. aner ikke hva de kaller det, men skal bli en stoor pice. nå er det noen tribals, en lotus blomst og to fisker, alt skal knyttes sammen med bølger i en v ned mot korsryggen og ut på skulderene :) tar litt tid for det koster en del, og er mye å gjøre, men håper å være ferdig til sommeren :)

har forresten en slange over ene skulderen også...

det var vel alle tror jeg..ivertfall så langt ;)

Skrevet

jeg har et kinesisk tegn som betyr elske...

tegnet er satt sammen av 2 tegn,der det en betyr mor og det andre barn...til sammen ELSKE:)

Skrevet

Jeg lurer bare på hva dere har av nysgjerrighet:) Jeg har mine tattooer fra før, derfor er jeg usikker. Syns det kan bli litt voldsomt med for mange.

Tattooen er navnet på min datter.

Skrevet

ja, kan bli for mange om man har mange små her og der synes jeg, derfor jeg har valgt å binde alt sammen på ryggen til en stoooor hehe..den er veldig fin, og super feminin og uten farger og stæsj! men hver sin smak da ;)

Skrevet

Ja, hver sin smak. Godt er det. Jeg syns det er fint med små søte. Har to fra før, bl.annet en gecko:)

Har du bilde av din stooore??

Skrevet

Synes det var fint jeg, men hvis jeg var usikker hadde jeg ikke gjort det. Man skal jo leve med den hele livet.

Selv har jeg navnet til mine barn i kinesiske tegn på undersiden av hvert håndledd, en tribal i korsryggen og en sol med et kinesisk tegn i mellom skuldrene.

Skrevet

nop, og den er fortsatt work in progress hehe.. men den dagen den er ferdig skal jeg legge ut bildet. har å legge skjell på den ene fisken og bølgene i bakgrunnen igjen.. så kan nok bli en stund hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...