Gliset :o) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg prøver meg igjen. Er det noen av dere som vil spå meg?? Jeg skal ha barn 22. mars. T Er litt nervøs siden jeg er forholdsvis voksen denne gang. Er det noe dere kan fortelle meg?? Kjønn, tid...... Mange takk fra meg
bøllefrø 37 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Noen er veldig vanskelige å kanalisere.dvs..vanskelige å se ......du er visst en av dem:) Men bruker hjelpemidler......pendel jobber i en fei her......pendel sier fødsel vi ta litt tid.....men det vi gå bra:) pendelen sier det bli en gutt (ps....stoler mer på min kanalisering enn pendelen,men ikke umulig det stemmer altså,men ikke stol blindt på det.)
Gliset :o) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk for svar. Rart jeg ikke var god til å kanalisere, har vært med på det før... men nå fikk du lite info om meg da. Er veldig glad for ditt svar. Jeg vet det er en gutt så der hadde du rett. Siste fødsler brukte jeg ca 7 timer. Er det det du mender at det vil ta tid? Jeg gleder meg, gruer meg heldigvis ikke i det hele tatt.... enda..... Klemmer deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå