Gå til innhold

Åh, er så frustrert over sambo :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er unge begge to, og jeg er hjemme med dattera vår på 6 mnd hver dag. Han har ikke vært alene med henne en eneste gang siden hun kom til verden. Vi har gått ut begge to et par ganger, men ellers er det han som går ut og har det gøy. Jeg synes det er ganske kjipt, siden jeg også har lyst til å gå ut på en fest med bare jentene en gang innimellom.

Men det som er greia er: Jeg skulle på julebord med venninnene mine på lørdagen som var, dette hadde vi planlagt siden oktober, sånn at alle skulle få det til. Men så på torsdagen vant sambo konsertbilletter til lørdagen på jobben, så da ble det til at han dro ut i stedet for meg. Hadde jo ikke ordnet med barnevakt, så hadde ikke sjans til å komme meg ut.

Han begynte i ny jobb i august, og trives kjempegodt. Det er jo jeg også glad for, men synes det er litt kjipt. Han pendler og drar kl seks og er hjemme kl seks. Dattera vår legger seg kl sju. Pleier som regel å jobbe over i 1-2 timer 2-3 ganger i uka. Da er han ikke hjemme før hun har lagt seg. På fredagen var han og besøkte en kamerat hele kvelden, kom hjem kl. 2.

Kranglet litt om dette i helga, for jeg ble så frustrert.. Og han unnskyldte seg og lovet å bli bedre, skjønte at han hadde vært teit osv. Men så fikk jeg melding tidligere i dag, "hei, skal spille poker med gutta fra jobben i kveld så vet ikke når jeg kommer hjem". så ringte jeg han ca. halv seks, og spurte om "hei, hvordan går det?" - da sier han bare "går greit her, men vi snakkes" også legger han på. han er ikke typen til å være sånn. og skal vedde på at om jeg nevner det for han når han kommer hjem kommer han til å unnskylde seg igjen og blablabla. Men hva kan jeg gjøre da? Orker ikke dette lenger. Er totalt utslitt med baby og valp med hormoner her hjemme. aner ikke hva som er skjedd med go' gutten min! Noen dib-damer som har noen gode råd eller trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen gutter/menn trenger litt tid på å komme inn i den nye rollen som familiefar - men du får nok gi ham et sprak bak, for dette hørtes kjiiiipt ut!

eksen var sånn...akkurat samme, jobbet fra 07 til 18 (jobbet også lørdager halv dag), pjokken la seg 19. og så dro han ut med kompiser omtrent hver kveld og jeg satt der alene....veldig moro!

Skrevet

Uff..høres ikke noe kjekt ut....*trøsteklem*

Snakk skikkelig med han og fortell at du også har behov for å treffe andre på ettermiddagstid/kveldstid... og at dere også trenger tid sammen og at han må være voksen nok til å prioritere dette...

Når man har barn er d slik at det er vanskelig å kunne være med på alt til enhver tid..men at det bare du som skal ofre deg blir helt feil-----

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...