Gå til innhold

Maxi Cosi Cabriofix 0-13 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette setet? Ser at det kommer meget bra ut i test på forbrukerportalen. Men noen som vet om setet der er testen kun med easyfix, eller er det like sikkert om man fester det uten easyfix?

Og hvor mye ga dere for sete? På forbrukerportalen står det at veiledende pris er over 3000 kr, men de selger det for 1599 på barnas hus nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga 999kr for det på Barnas hus ifjor, og basen kostet ca 1600kr i tillegg, det er vel derfor du får den 3000kr prisen.. det er nok for sete og isofix basen..

Skrevet

Setet alene koster vel rundt 1500, 1000 på tilbud. Basen kostet også 1500 tror jeg, så det er sikkert totalprisen :)

Kejmpebra sete iallefall! Har ikke festet det uten base, så den kan jeg ikke svare på.

Skrevet

Jeg har setet med base, men har ikke easyfix i bilen så jeg har den basen man fester med selen. Er kjempefornøyd, særlig enkelt med den basen! Tror jeg ga ca 2200,- med base i april i år (på Babyplaneten)

Skrevet

Står ikke noe om det er med eller uten base på kampanjeavisa. Sikkert uten da :o)

Men er setet like sikkert uten base da? Antar at det er med base de har testet på forbrukerportalen?!

Skrevet

Jeg har hørt at den testen du refererer til er med basen, det er derfor det kom så bra ut. Jeg har det seter, men uten base. kjempe fornøyd. Det er lett å frakte med seg med ungen oppi, soskjerm innebygd i setet, stødig, og babyen sitter godt i det etter min mening. Det kostet 999 da jeg også kjøpte det. Jeg ville kjøpt det igjen om jeg kunne kjøpt på nytt. Venninner av meg som har samme bilstolen har også samme erfaringen som meg. Vet om mange som er missfornøyde med andre seter.

Jeg måtte bytte sete da lillegutt var 9 1/2 mnd og ni kg da setet ble for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...