Lykkeliten og jeg Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Småen er 4 mnd og en uke og jeg prøver å komme inn i en leggerutine, men syns det er så vanskelig med tiden på kvelden.
BettyBoob Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 da mini var 4 mnd var leggetid kl 21 men jeg lot han styre det selv frem til da, la seg rundt 01-02 og så etterhvert var han klar for kvelden kl 21. Nyttet ikke å legge ham når han ikke var trøtt! Sakte men sikkert ble det kl 1830-1900 som det er nå ved 21 mnd
☆Anonymia☆ Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 har alltid lagt han mellom 18.30 og 19.00
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Okay. Da får jeg gi han litt grøt ca 20:30, på med pysjen og litt pupp på sengekanten (som han er vant til) og i senga da. Pappaen må opp 05:15 om morgenene så han må legge seg tidlig og da kan ikke småen være oppe til sent på kvelden. Også er det ganske ålreit å få litt voksentid og )
Salat Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Vi har lagt mini mellom 1900 og 2000 siden han var 3 mnd. Er 5 mnd nå. )
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Har prøvd det, men da bare våkner han etter et par timer og ligger som et våkent lys i senga. Og er alt annet enn trøtt...
☆Anonymia☆ Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 ja min har alltid vert en sovebaby tror jeg,han sover mellom 10 og 13 timer om natta(bank i bordet)..
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Så deilig da. han har begynt å våkne hver 2-3 time om natta nå, så i kveld skal vi prøve grøt for første gang. Da blir det kanskje litt mer søvn her og
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Legger seg kl. 21.00. Vi starter legginga rundt 20.00 bruker laaaang tid på badet og koser, spiser kveldsmat, sier natta til foreldre, pippip og byen også legger han seg i senga. Det ritualet tar en time... Dette har vi gjort fra han var ca 3 mnd. Det kan ta opptil en halvtime før han sovner, men da er det bare å gå inn og putte inn smokken om han sutrer litt. Han gråter så godt som aldri ... da har han vondt i magen i såfall og må ha hjelp til å få opp en rap. Heldigvis en veldig grei unge å legge. Tipset mitt er å ikke være redd for å legge ham selv om han ikke er trett nok til å sovne med en gang. Dersom han sutrer så gå inn med en gang, gråter han er det bare å bysse litt, kose mens han ligger i senga, synge nattasanger osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå