Gå til innhold

Hard mage!!!kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes magen er så hard hele tiden. har alltid tenkt at det er kynnere, men da skal de jo gi seg etter en hvis tid, eller hvis man endrer stilling, og det gjør det ikke. hva er dette da? innimellom er det vondt også. er uke 36+4 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får kynnere merker du at magen blir hard ja..og det kan være vanskelig å gå..det at magen din er hard kan jo være at babyn din fyller magen ganske godt nå..ikke mye ekstra plass

Skrevet

Hei!

Kjenner meg veldig igjen, har konstant hard mage nesten hele dagen.. Har hatt mye kynnere siden ca uke 25 da, men nå er det enda hyppigere og ofte føler jeg at magen er knall hard hele tiden..Ikke alltid det endrer seg selv om jeg endrer stilling osv heller. Det er nok normalt tror jeg, like normalt som å ikke ha så mye kynnere.. Det er likevel godt å høre at flere også har det sånn, en ekstra forsikring om at man ikke er unormal..:) Vi har vel termin ca samtidig (jeg er 37 uker idag). Betyr nok heller ikke at babyen vil komme ut før, selv om vi jo kan håpe at det blir en mindre ri for hver kynner,hehe..

Skrevet

ja, da er vi kommet ganske like langt ja. det er lov å håpe, men regner med jeg må gå slik til neste år, er førstegangs jeg så. og de fleste førstegangs går vell over termin?!

kynnerne tar seg opp her og ja (blir sterkere og sterkere for hver dag som går). men jeg må bare si: jeg gleder meg til og bli ferdig. begynner og bli temmelig lei nå ja.

Skrevet

Ja vi har vel ikke statistikken på vår side når det gjelder å føde før terminen.. Men det er jo heller ingen regel, så det går jo an! :) Er også temmelig lei, har fått mer vann i kroppen og føler meg sånn passe boblete.. Inntil for noen uker siden tenkte jeg at jeg godt kan vente til i januar, men har definitivt ombestemt meg. Hvis jeg kunne bestilt fødselen ville jeg helst hatt den litt før jul, ha ha :)

Skrevet

alt går an!!

masse vann her også ja! for babyens skyld håper jeg det blir på januar, men for min egen skyld håper jeg det blir snart. gleder meg så masse, og vil gjerne feire jul sammen med jenta mi :o)

Skrevet

masse plagsomme kynnere m hard mage her også, er 37 uker i dag.. har også en del tak i ryggen... men, han sitter som limt fast, vil nok ikke ut m d første.. her har hodet vært nede i bekkenet også de siste 7 ukene, jordmor var litt usikker sist gang jeg var på kontroll om d hadde festet seg eller ikke...

Håper han holder seg på plass i to uker til :-)

Skrevet

Ååååå, jul sammen med nyfødt baby, så koooos :) Vel, vi får nyte de siste nettene med god søvn (nei det har jeg nå ikke uansett - ligger og vrir meg, og må opp på do 1-4 ganger pr natt..) Alle som har født før sier en må bare nyte ukene uten nattevåk og kjas, men klarer jo ikke det jeg - vil bare se snuppa nå! :)

Skrevet

har endel tak i ryggen jeg også, så har jeg bekkenløsning. så ryggen verker som regel hele tiden. babyen har ligget i hodeleie ganske lenge til meg også, men var ikke festet sist jeg var til jm værtfall.

Skrevet

Hodet helt nede i bekkenet siden 29, og min jordmor var og litt usikker på om hodet var festet men hun trodde det.. Vel, de kommer når de kommer! Her må hun også helst vente en uke, er student og reiser hjem lørdag, men da kan hun bare komme! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...