Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 jeg er 35 uker nå...burde jeg tenke på dette snart? eller kan det vente til uka før??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Lag ei liste over det du skal ha med og pakk når du begynner å kjenne noe. Som regel går du jo hjemme i flere timer med rier før du drar til sykehuset.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Har ikke pakket den enda, for jeg er bare 31 uker... Men jeg er den typen som må ha ting klart, så jeg kommer nok til å pakke den 1 mnd før termin tenker jeg:-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 jeg pakket det meste for ca 1 uke siden, er nå 38+2.
elanderimagen Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 jeg pakka baggen i slutten av uke 38 =) er nå 9 dager over termin!
Minnie Mom Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Har termin 13. januar. Kommer nok til å pakke rett over nyttår, evt begynne i romjula. Begynn med å skrive liste og handle inn det du trenger.. )
TinaP Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er 35+6 og har funnet frem en bag og lagt oppi ammeBH'ene som j eg har kjøpt. Har ikke kommet lenger.
GuriGuri Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Tror jeg bare kommer til å ha en viss peiling på akkurat hva jeg skal ha med meg og så pakker jeg tingene ned når det begynner å skje! Hvis ikke så kommer jeg alikevel til å pakke opp og å sjekke for så å pakke ned igjen;-) Har heller klar en liste!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Jeg begynte å lage en liste i ca uke 37 over det som trengtes å kjøpes inn og som vi skulle ha med. Om fødselen går uten komplikasjoner har vi tenkt å bo på pasienthotellet et par dager, så det endte opp med å bli et par ting som skulle med. Nå er det 5 dager til termin og vi pakket først for et par dager siden :-) men veldig greit å ha en liste å forholde seg til tidligere.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Jeg fødte fort sist, så jeg har fått beskjed av jordmor om bare å dra på sykehuset så snart jeg kjenner noe. Derfor tør jeg ikke å la være å pakke i god tid før termin. Men venter nok til uke 36 ca tenker jeg. Er i uke 31 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå