Gå til innhold

når pakket dere sykehusbaggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 35 uker nå...burde jeg tenke på dette snart? eller kan det vente til uka før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag ei liste over det du skal ha med og pakk når du begynner å kjenne noe. Som regel går du jo hjemme i flere timer med rier før du drar til sykehuset.

Skrevet

Har ikke pakket den enda, for jeg er bare 31 uker...

Men jeg er den typen som må ha ting klart, så jeg kommer nok til å pakke den 1 mnd før termin tenker jeg:-)

Skrevet

jeg pakka baggen i slutten av uke 38 =) er nå 9 dager over termin!

Skrevet

Har termin 13. januar. Kommer nok til å pakke rett over nyttår, evt begynne i romjula. Begynn med å skrive liste og handle inn det du trenger.. :o)

Skrevet

Jeg er 35+6 og har funnet frem en bag og lagt oppi ammeBH'ene som j eg har kjøpt. Har ikke kommet lenger.

Skrevet

Tror jeg bare kommer til å ha en viss peiling på akkurat hva jeg skal ha med meg og så pakker jeg tingene ned når det begynner å skje!

Hvis ikke så kommer jeg alikevel til å pakke opp og å sjekke for så å pakke ned igjen;-) Har heller klar en liste!

Skrevet

Jeg begynte å lage en liste i ca uke 37 over det som trengtes å kjøpes inn og som vi skulle ha med. Om fødselen går uten komplikasjoner har vi tenkt å bo på pasienthotellet et par dager, så det endte opp med å bli et par ting som skulle med. Nå er det 5 dager til termin og vi pakket først for et par dager siden :-) men veldig greit å ha en liste å forholde seg til tidligere.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg fødte fort sist, så jeg har fått beskjed av jordmor om bare å dra på sykehuset så snart jeg kjenner noe. Derfor tør jeg ikke å la være å pakke i god tid før termin. Men venter nok til uke 36 ca tenker jeg. Er i uke 31 nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...