~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har fått innkalling til tannlege. Hvis jeg skulle ha hull kan jeg få bedøvlese o.l. selv om jeg er gravid? Ikke noe borring i mine tenner uten at jeg pumpes full hverfall ;o) Og røntgen kan de vel hvertfall ikke ta?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Tror det går helt greit! Jeg var til tannlege flere ganger under graviditeten, tok også røntgen, men de la et stort blyforkle over meg og magen min. Du får si fra at du er gravid (om det ikke vises da!) så unngår de nok det som kan være skadelig, og kansje gir deg ny time når du har født.
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Timen er 22/1 og termin er 14/2 så håper det synes ;o) Vurderer i grunn å bare utsette hele timen et par mnd så har jeg garantert fått ut ungen )
våken_om_natta Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Det anbefales faktisk å ta en tur til tannlegen under graviditeten!!! Om du må ta røntgen f.eks. får du blykappe.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hehe, ja da bør det jo synes! Ta den timen du, er så mye enklerer å komme seg til tannlege med baby inni magen enn med baby i vogn og ammetåke, så da kan det jo gå lang tid før du får sjekka tilstanden der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå