Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som kan anbefale en god ansiktskrem/kuldekrem til baby? Jeg kjøpte Babyline produkter i dag, shampoo, olje og zinksalve, men synes ansiktskremen luktet forferdelig vondt.. Ønsker derfor tips til annen krem jeg kan bruke i ansiktet til babyen som kommer i januar. Takker for svar )
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Kanskje A-creme kjøpt på apoteket? Jeg har brukt den på datteren min når hun er tørr/har lett utslett i fjeset, og der står på krukken at den kan brukes som kuldekrem også. Lukter så godt som ingen ting og gir mye fukt. Hilsen fra meg
Fullrulle86 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 apotekets Avene coldcreme er sinnsykt gode! di har de i håndkrem, bodylotion ansiktskrem osv. Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at spedbarn kan bruke disse kremene. de blir jaffal mye brukt på ansikter til små barn i barnehagen der jeg jobber om vinteren. men spør på apoteket for sikkerthetsskyld:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå