Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som kan anbefale en god ansiktskrem/kuldekrem til baby? Jeg kjøpte Babyline produkter i dag, shampoo, olje og zinksalve, men synes ansiktskremen luktet forferdelig vondt.. Ønsker derfor tips til annen krem jeg kan bruke i ansiktet til babyen som kommer i januar. Takker for svar )
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Skal igrunnen ikke drive å smøre inn babyen..tørr hus hos babyer går seg til selv etter noen uker..å babyer skal vel ikke være ut i ektrem kulde og behøver derfor ingen kuldekrem..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Babayer skal i grunnen ikke ha en hau med kremer på seg... Og etter nye undersøkelser er det funnet ut av kuldekrem har ingen virkning. Det man skal skal passe på er at ansiktet ikke tørker ut på barn og at man har en god krem uten vann i. Er det vann i kremen skal man vente ca 20 min før en går ut,slik at vannet fordamper. Det er mye bedre og bruke en god fuktighetskrem enn kuldekrem. Men ikke bruk for mye kremer og satch på en liten baby.Det har et fettlag i huden som er lett og bryte ned med alle disse produktene.
"gullet" Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 A-krem, fikk anbefalt den sist gang av helsestasjonen og har ikke sluttet og bruke den enda, både jeg og mine barn bruker den... så d kommer til og bli brukt på den lille her også :-) Den er i en brun glasskrukke som du får kjøpt på apoteket... Fint som kuldekrem og mot evt atopisk eksem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå