Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg klikker snart!!! Venninna mi på 29 kan ikke få barn,greit nok det,har snakket mye med hun om det,men er dritt lei den jævla gnålinga om hva vi gravide egentlig gjør,om hvorfor vi "gidder" å ha permisjon før vi skal føde og i etterkant,om hvor feite vi blir,og alt som det i det hele tatt går ann å snakke negativt om,sorry altså,men om du ikke kan bli gravid,så er vel for f... det ikke mitt problem,hadde oppførselen og moralen hennes vært anderledes hadde jeg kanskje ikke blitt så jævli forbanna!!!!! Skjønner kanskje det er en måte å si"skulle ønske det var meg på",men så si det da,i steden for å få meg til å føle meg dritt,faen altså!!!!!
snart mor til 3 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 skjønner hva du mener.. det er forferdelig når en person sliter med å bli gravid..grensen for hva man kan si og ikke er veldig vag... tror du burde si til henne at hun må slutte å si slikt..si rett ut at det er sårende.. selv har jeg litt motsatt problem..en jeg har veldig nær meg sliter også med å få barn..å bli gravid er ikke noe problem,men det ender hele tiden opp med SA... nå sist gang hadde hun en SA i uke 8..hun skulle egentlig hadd termin to dager før meg... vi var på hyttetur når hun fortalte om det..jeg hadde avslappingsplikt hele helgen...skulle være ute å rydde skog og slikt den helga egentlig... jeg fikk ikke lov å løfte en finger..fikk ikke lov å gjøre noe verken ute eller inne..det øyeblikket jeg gikk ut kom hun med en stol til meg..ingen ting skulle risikeres så jeg skulle ikke røre en muskel... klarte ikke gjøre annet enn å lystre henne..hadde så vondt i hele meg... får så vondt i meg av slikt...vet ikke hva jeg skal gjøre..vet ikke hva jeg skal si...vil jo ikke tråkke henne på føttern...vil jo ikke....huff...
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Stakkar,jeg skjønner deg godt,hun er så ydmyk og viser bare omtanke,da hadde jeg fått kjempe vondt inni meg jeg også,men hadde venninna mi vært sånn hadde jeg selvfølgelig vært ordentlig lei meg,men mennesker reagerer jo på forskjellige måter,sånn er det bare,men er bare lei av å høre alt som er så forferdelig med å være gravid,det er jo rett og slett kjempe fint(inni mellom ett slit,men), hu er fryktelig sta også,så uansett hva jeg hadde sagt hadde hu bare sagt" det spiller ingen rolle,fordi det er hva jeg mener",hmmmm.
snart mor til 3 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Hvis det ikke nyter å prate med henne så må du bare prøve å overse henne. Hun har det jo helt klart det ikke bra... det er fryktelig trist med dem som ikke "får det til".. Du får bare være "the better man"...
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Herrejemini. Hvis venninda di har det fælt får du enten være en venninde og la henne gjøre det som skal til for at hun skal komme gjennom det, eller ligge unna og la henne finne seg venner som ikke slenger dritt om henne på nett!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Ja, for jeg er sikker på at DU hadde tatt drittslenging med et smil om munnen... Hadde blitt like forbannet som HI hadde min venninne oppført seg slik. En god venninne prøver ikke å ødelegge svangerskapet til andre pga misunnelse! Synes det er ganske tøft gjort av HI å få ut frustrasjonen sin her, i stedet for å eksplodere på venninna si, slik jeg garantert hadde gjort!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Ja mye bedre å slenge dritt her mener du?? Hva skjedde med å snakke direkte til "vennindene" sine?? Kyllinger!!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Fjolle, Sweet Amber! Hvem f... kan vite hvem hun skriver om. Har hormonene gått helt i spinn i dag da?!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Spiller vel f... ingen rolle, fjollete anonym. Det er like forbanna feigt og lite vennskapelig å slenge dritt her i stedet for å snakke med den det gjelder.
bixit Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Haha! Sweet Amber er ikke fullt så sweet? Nope, bedre å få ut litt irritasjon anonymt på nett så lenge synes jeg. Er en såpass skjør sak dette, så ville ikke tatt det opp med mindre jeg selv visste at "nå må en endring til ellers ryker vennskapet". Kan jo være situasjonen bedrer seg!
Turid Laila Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Må si meg enig med Sweet Amber jeg. Tenk om denne venninnen leser her inne. Må være verre for henne å høre det på denne måten enn å få det rett i trynet!
bixit Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Tullete.. Så venninnen kan komme inn her på bim og se at en kvinne født i 84 skriver sånn og sånn og da skjønne at det er henne det dreier seg om?
Patetica fåkksi Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Enig med Sweet Amber og HockeyMom, men jeg skjönner ogsaa HI's frustrasjon. Men siden det er saa irriterende, saarende og viktig for HI hva venninna hennes sier, saa syns jeg HI burde ta det opp med henne. Naar man er veldig saaret selv, kommer man ofte med mye dumt for aa föle seg bedre selv. Det er jo grenser for hva man skal finne seg i aa höre paa, men man maa jo SI IFRA da! Dere er begge saara, staa heller sammen om dette.
Ikkelektuell Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Tullete.. Så venninnen kan komme inn her på bim og se at en kvinne født i 84 skriver sånn og sånn og da skjønne at det er henne det dreier seg om? midtimars -- Jeg for min del reagerer mer på mangelen på lojalitet som enkelte er i stand til å oppvise. I den forbindelse spiller anonymiteten en mindre rolle, synes jeg.
Turid Laila Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Ja det kan vel hende. Det er jo faktisk henne selv det dreier seg om. Det blir opplyst om at damen er 29 år, ikke kan få barn og syter og klager på alt som har med graviditet å gjøre. Sikkert ikke så vanskelig å kjenne seg igjen og få en oppvekker av det.
Turid Laila Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Og dessuten ligger det en del mer info på siden til HI enn bare året hun er født. Er dette en god venninne vil jeg tro hun ikke er vanskelig å kjenne igjen for vedkommende hun snakker om.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror nok det er vanskelig å skjønne hva jeg mener, og for å si det sånn, JEG ER FAKTISK EN GOD VENNINNE,har støttet henne i tykt og tynt,tro meg.Jeg skjønner at det er vanskelig for henne, og det respekterer jeg faktisk ved at hun kan ta ut frustrasjon på meg,men det kan bli nok en gang også,jeg kjenner henne kjempe godt og vet hvordan hun ville reagert om jeg hadde sagt i fra,det handler ikke om å være en dårlig venninne,heller ikke å slenge dritt,som enkelte her sier. Tror nok en hver hadde blitt såra og lei seg når man hadde prøvd å fortelle små gleder om hvordan det er å være gravid(til venninna si) og fått bare tull tilbake,det går begge veier,hun er nok like frustrert over meg. Jeg var vel kanskje "litt" for hard i går,og den kritikken tar jeg,men jeg var morsk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå