Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Synes de har så utrolig mye lekkert, elsker alle lysestakene de har bl.annet!
*Kleopatra Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Lurer på hvor man kan få tak i prisliste...?
blir 3 barnsmor Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 priser står i katalogen visst du bestiller den
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Har både katalog og prisliste her jeg :-) Bare gå inn på nettsidene, der ligger det info om hvor dere finner nærmeste konsulent. Trenger ikke ha paty eller noe, men kan bare ringe for å få katalogen og bestille. Men veldig greit å ha party da, fine vertinnegaver, og vertinna kan handle for halv pris...
Temmelig hemmelig Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 jeg selger det. kan godt sende deg en katalog og prisliste
*Kleopatra Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde blitt veldig glad for katalog og prisliste!
Temmelig hemmelig Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 send meg en pm med adr så sender jeg den til deg.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Fikk både takkegave og 50% tilbud på et par varer selv om jeg bare bestilte og ikke hadde party, Er visst ganske mye jobb med og drasse med seg alle tingene så forhandler var bare glad hun fikk inn bestillinger og ikke måtte ha party! Gleder meg til nisseparet kommer!
*Kleopatra Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Går ikke an å sende pm til deg, kan kun legge deg til vennelista står det...
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har og bestilt nisseparret :-) De stooooooooore!!! Skal stå ved juletreet, alltid ønsket meg sånne store nisser, og disse var så fine i ansiktet :-)
Temmelig hemmelig Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 sendt deg en pm med mail adr min så bare send adr di på mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå