Leo84 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 hei.jeg var her for en stund siden og jeg og mannen min prøvde i 5pp. pga diverse ting har jeg gått på p-ringen igjen i 3måneder nå.men nå er vi klare til å prøve igjen. sist vi prøvde fant jeg aldri el ved tester.men jeg hadde en syklus som var veldig ofte 28dager, men var et par ganger på 31. rundt den 11.-14. dagen fikk jeg voldsomme smerter under samleie.noen ganger sånn at jeg nesten ikke orket å gjenomføre.må da finne en stillig som ikke er sååå vond og vi må ta det rolig.er sinnsykt vondt når han støter.denne smerten kommer aldri når jeg går på prevensjon!men nå er den tilbake igjen(1.pp).kan dette være et tegn på at jeg har eggløsning?passer ihvertfall på dagene i syklusen?nå er det jo 3år siden jeg var gravid sist, og da husker jeg bare at denne smerten var et par tre ganger.men grunnen til at jeg fant ut at jeg var gravid var fordi vi hadde sex og mens vi holdt på fikk jeg noen helt sinnsyke smerter i magen/livmora.ringte legen og da fikk han se 2bankende hjerter der inne<3<3 hva tror dere? er ikke noe gøy å ha denne smerten, å ihvertfall ikke vist det er eggløsning!da skal vi jo holde på og bare kose oss.men jeg er vel kanskje veldig sensitiv der nede? takker for alle svar! lykke til til oss alle sammen
Leo84 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2007 må bare tilføye at denne smerten er fra rundt 11. til 14/15. og den er der i tre fire dager på rad for å så bli helt smertefri retsen av syklusen.
Trulte76 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 jeg er iallefall øm der under eggløsning Så er nok derfor
*ønsker* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har akkurat de smertene du beskriver når jeg har EL.. Så er nok mye mulig det er det ;o)
jordbær80 Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver! Ble nesten litt lettet når jeg leste innlegget ditt... Hadde smerter under samleie et par dager i forrige uke. Passer akkurat med når jeg skulle hatt eggløsning. Det var på samme måten forrige måned under eggløsning. (og da hadde jeg tatt eggløsningstest!) Lykke til! Håper det er en liten spire i magen på oss begge:)
Sol :) Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Hei!! Du forklarer smertene som det skulle vært mine egne...men jeg har hatt en syklus som har tatt helt av og jeg har ikke peiling når hverken EL eller TR kommer.. Disse smertene har jeg hatt tidvis også, så om det er EL har jeg jo litt peiling fremover når evt EL er:)
Leo84 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 hmm får jo håpe at det er det da. føler ikke det kan være noe annet!skikkelig irriterende for det er jo så vondt.men da er det mest sannsynlig det eneste tegnet jeg har for å vite når jeg har eggløsning. noen som har funnet ut når smertene er?før, under eller etter eggløsmning? eller er det hele prosessen siden den varer noen dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå