Trulte76 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hadde en forferdelig drøm..den virket så virkelig også. Jeg og jentene mine var med mine foreldre..da sa minstejenta mi på 6 år..at ###(navnet på ei bestevenninne av henne) var død. Jeg begynte brått å gråte. Jenta mi virket helt rolig..som om det likssom ikke har gått opp for henne at venninna hennes var død. Jeg jobber på samme arbeidsplass som mora til venninna hennes.. Jenta mi visste ikke hvorfor hun døde.. Så var jeg på jobb..så mora ti ###..hun var blank i øynene.. Litt etterpå møtte jeg henne i gangen..vi holdt rundt hverandre..og jeg begynte å gråte. Da fortalte hun hva som hadde hendt. Hun hadde fått strøm i seg på skolen..hun fortalte det var 49 jenter ute og kun en assistent som passet på de..dette er en skole med 1.-4. kl Så sa hun også det var bra vi hadde byttet skole.. (For vi har nettopp flyttet, så jentene mine har byttet skole..) Jeg husker så godt denne drømmen..og den var så virkelig.. Husker jeg lurte på om begravelsen hadde vært enda..for jeg var tenkt å gå..og lurte fælt på hvordan jenta mi ville ta det.. Men jeg kunne fortelle henne det vi leste i en bok om døden..(den har vi lest da hun fikk den med fra skolen, så den boka dukket da opp i tankene mine i den drømmen..var en veldig fin bok om døden der ei på 2 år døde i krybbedød) Men så ble jeg vekt av ringeklokka og fikk ikke med meg mere av denne drømmen.. Men jeg synes den var virkelig ekkel! Noen som kan være så snill og tolke dette..eller har noe følelse på hva denne drømmen kan bety?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå