Gå til innhold

Desember: Gratulerer med dagen, alle desemberbarn!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hipp hipp hurra for alle jentene og guttene våre som fyller hele 2 år denne måneden! Tenk, for to år siden gikk mange av oss med store mager og bare ventet på å få bli kjent med vidunderne i magen. Noen hadde allerede fått hilst på sine søte små. Husker hvor utålmodig jeg var på denne tiden, trua med å ake ned trappa uten snø!

Og nå er det små toåringer som løper rundt og prater, hopper, synger og danser, skriker litt, og viser viljen sin :-)

 

Vi er rike, alle mann.

 

Hver desember kommer jeg og til å tenke på lille Johanna, som nå er blitt storesøster, som de sterke foreldrene aldri fikk se vokse opp. Og da tenker jeg hvor heldige vi er, hvor takknemlig jeg er for å ha en frisk, liten krabat som for øyeblikket ligger på gulvet og tegner. Tenker på deg, Johanna.

 

Bursdagshilsener fra meg og lillegutt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint skrevet Fru Gyldenkron=)

Ja, det er rart at de små som nettopp(??) var i magen vår allerede er 2 år gamle... Vi er utrolig heldige som har fått tatt del i livene deres helt fra begynnelsen av og frem til nå, og jeg ønsker meg 200 nye år sammen med frøkna vår!

 

Tenker også ofte på Johanna og Kibimor, og gråt av glede da jeg leste den siste fødselshistorien hennes. Johanna fikk aldri leve utenfor magen, men hun har satt spor hos mange av oss,og blir ikke glemt med det første!

 

Gratulerer med dagene alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

*rørt*

 

Takk for at dere tenker på oss, selv om denne tråden er veldig gammel. Fant den bare nå.. :)

 

Jeg visste ikke engang at det fantes en desember 2005 klubb en gang jeg..

 

Hver desember kjenner jeg kulda krype opp over føttene mine. Det har blitt litt annerledes for hvert år som går, men jeg har skjønt at denne følelsen aldri vil helt ta slutt. Savnet etter Johanna lever vi med hver dag, men vi har et godt liv, og det er Johanna også ansvarlig for..hun har gitt oss så mye! Og når hun har sine dager brenner det hundrevis av lys i stue og i hagen hennes. Tenk at hun skulle vært over tre år nå...store, lille jenta vår..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kibimor, det er mange som tenker på dere! Jeg tenker på dere hver jul, når jeg sitter der med desembergutten min. Når gutten min innimellom lærer noe nytt, eller gjør noe sjarmerende eller rart, så hender det også jeg tenker på deg, og at du skulle hatt en jente som var ca like gammel som min gutt er. Historen deres har gjort dypt inntrykk på meg, nettopp fordi du er en av desember 2005-damene. Glemmer aldri hvor lamslått jeg ble da jeg logget meg på BIM i romjulen 2005, og leste innleggene dine om Johanna. Johanna kommer alltid til å være i hjertet mitt, som en påminnelse om hvor heldig jeg er, som har fått 2 levende barn.

 

God klem til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...